*

geerd

• 5143
  • scheun ja
Re: jadis
« Reactie #30 Gepost op: 2 mei 2017, 00:20:39 »
ik snap dat rek wel het is alleen sonde vind ik dan om de inrichting voor te laten gaan .
nu heb ik makkelijk praten als vrijgezel dat weet ik ook wel .
sommige kijken eerst hoe het in het interieur past en of het mooi is daarmee soms de kwaliteit uit het oog verliezend .
mij persoonlijk maakt het niet uit hoe het eruit ziet als de kwaliteit maar zo hoog mogelijk is als het budget toe laat [vandaar een scheu speler  ;) ;)] , maar wel een dv 501 erop gewoon omdat die wel mooi is  ;D ;D ;D
maar een mac is ook een optie die past denk wel
les is more

*

Roots

• 1600
  • I am Krelled
« Reactie #31 Gepost op: 2 mei 2017, 00:40:03 »
Ook daar zijn de meningen over verdeeld Geerd.
Ik zou nooit een Scheu kopen en ook geen Dynavector arm....maar goed!
Thiel 3.6, Krell FPB200C, Krell KRC HR/KPE Ref, Sony SACD 555ES, North Star usb 32, Thorens TD160Smk4/SME3/Goldring Eroica LX

« Reactie #32 Gepost op: 2 mei 2017, 01:38:35 »
Hoi, in januari een Jadis i35 gekocht en ben er meer dan gelukkig mee. Mark gaf me zelfs de mogelijkheid om zowel de kt120 als kt90 te beluisteren en mijn voorkeur daarom de kt90. draai best veel pop, maar soms ook jazz. Maar zoals gezegd, elke dag beleef ik er veel plezier mee.

« Reactie #33 Gepost op: 7 mei 2017, 23:19:05 »
Is een Cary Audio SLI-80 niet wat? Synthesis heeft ook leuk, goed klinkend en niet al te groot spul. Of een Graaf GM 50 B? Die laatste is mogelijk te diep voor jou situatie, maar ik stuur er B&W 803 D2's mee aan, hiervoor jarenlang 804 S'en, beide niet al te makkelijk aanstuurbaar maar het klinkt wat mij betrefd uitstekend. Zomaar wat suggesties.