*

Rood

• 10409
Re: De ontrafeling van de audiolamp.
« Reactie #30 Gepost op: 14 mei 2017, 21:58:24 »
In het ruimtevaartforum had je wl engelengeduld en mocht de hele boel ondergescheten worden terwijl daar ook al meermalend was aangegeven dat het welletjes was dus Hans heeft een punt...

x 2

Worden de gehakt bans ook door Satch , Theo of Andrys uitgedeeld ?

« Reactie #31 Gepost op: 14 mei 2017, 22:04:23 »
Wat mij opvalt is dat een aantal mensen doelgericht in specifieke topics een mod uitdagen en sarren.
Muziek, daar kikker je van op!

*

Walt

• **
  • 94
« Reactie #32 Gepost op: 14 mei 2017, 22:13:21 »
Niet echt een slimme actie om een mod uit te dagen...

*

minplus

• 7618
  • relax, don't do it
« Reactie #33 Gepost op: 14 mei 2017, 22:41:18 »
Uit de aanhef van roots dacht ik begrepen te hebben dat hij de lamp uitvoerig ging testen en een bespreking van de test-resultaten met verklaringen van de al dan niet aangetroffen verschillen ging geven. Was erg benieuwd.
Heb ik het mis? :-\
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

*

Tdo

• 10746
  • Smurf?!
« Reactie #34 Gepost op: 14 mei 2017, 22:49:17 »
In het ruimtevaartforum had je wl engelengeduld en mocht de hele boel ondergescheten worden terwijl daar ook al meermalend was aangegeven dat het welletjes was dus Hans heeft een punt...

x 2

Gehakt bans?  ;D

Tja, dat onderwerp heeft wel mijn persoonlijke interesse. Het is daarnaast een controversieel onderwerp dat blijkbaar trolgedrag oproept bij sommigen.
Wanneer ik vanuit mijn rol als mod aan iemand een grens aangeef en die wordt keer op keer ter discussie gesteld is het op een gegeven moment klaar. En dan laat ik dat niet gaan omdat er een aantal mensen zijn die het zo moeilijk hebben met mijn subjectiviteit. Die overigens iedereen heeft vwb dit onderwerp.

Dus vanuit die interesse ben ik misschien wel partijdig ja. Er is geen enkel ander forum waar vdheide gerelateerde onderwerpen de ruimte krijgen. Hier dus wel, en wat mij betreft relevant genoeg om niet kapot te laten trollen. Dat is iets anders dan een aanhanger vd flat earth society in het GC.
Wanneer ik dictatoriaal gedrag zou vertonen zijn er anderen die medeverantwoordelijk zijn en mij daarop kunnen aanspreken. Overigens kan dat ook persoonlijk binnenkort op de bbq. Ik zie er naar uit!

« Laatst bewerkt op: 14 mei 2017, 22:50:48 door Tdo »

*

berret

• 2349
  • Universeel Leeghoofd en soms platzak
« Reactie #35 Gepost op: 14 mei 2017, 23:05:27 »
Uit de aanhef van roots dacht ik begrepen te hebben dat hij de lamp uitvoerig ging testen en een bespreking van de test-resultaten met verklaringen van de al dan niet aangetroffen verschillen ging geven. Was erg benieuwd.
Heb ik het mis? :-\
Misschien. Ik zou niet weten hoe hij aan een genuine audiolamp komt en al helemaal niet hoe hij hem zonder te  beschadigen zou kunnen openen. De tegel eronder is vastgdkit en bij het losbreken ervan raakt onherroepelijk de actieve laag beschadigd. Noem het de wet van Gent.

*

Wim72

• 1520
« Reactie #36 Gepost op: 15 mei 2017, 00:47:39 »
Hoe en of die lampen werken interesseert mij eigenlijk bar weinig maar ik vindt ze hangend wel heel decoratief...

*

Rood

• 10409
« Reactie #37 Gepost op: 15 mei 2017, 07:39:16 »

x 2

Wanneer ik dictatoriaal gedrag zou vertonen zijn er anderen die medeverantwoordelijk zijn en mij daarop kunnen aanspreken. Overigens kan dat ook persoonlijk binnenkort op de bbq. Ik zie er naar uit!

Leuk om weer je weer eens te zien en bij te praten .

*

chansig

• 10617
« Reactie #38 Gepost op: 15 mei 2017, 07:41:20 »
Lijkt me wel een top onderwerp voor tijdens een bbq.  ;D

Gr. Hans
Dutch & Dutch 8M, Sonos, SPL min Phonitor, ZMF Blackwood

*

i2Paq

• 3039
  • Beleving is puur persoonlijk
« Reactie #39 Gepost op: 15 mei 2017, 08:28:10 »

Gr. Hans

Misschien een lamp gezamelijk "grillen"?   ;D
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

*

Tdo

• 10746
  • Smurf?!
« Reactie #40 Gepost op: 15 mei 2017, 09:48:33 »

x 2

Leuk om weer je weer eens te zien en bij te praten .

En zo is dat  ^-^

*

Tdo

• 10746
  • Smurf?!
« Reactie #41 Gepost op: 15 mei 2017, 09:51:15 »

Gr. Hans

Mij ook: door de bank genomen gaat dat een stuk prettiger persoonlijk dan de 2 dimensionale communicatie op 't forum  ^-^

*

Rood

• 10409
« Reactie #42 Gepost op: 15 mei 2017, 10:29:40 »

Gr. Hans

Soort Vianen meeting waar op het einde een paar ontgoochelde verliezers waren  ;)

@Tdo : VR bril op en forummen maar .

« Reactie #43 Gepost op: 15 mei 2017, 11:27:57 »
Ik snap het hele topic eigenlijk niet.
Gaat toch nergens anders over dan een zoveelste poging tot trollen.
Het slopen van een audiolamp is natuurlijk een mogelijkheid om te zien wat er in zit.
Maar dat is toch al heel lang geen geheim meer, de foto's staan er al vanaf het begin op, incl. die van de printplaat
waarover zoveel te doen is geweest.
Wat die lamp op zich doet is ook geen nieuws, velen hebben dat hier al gemeld.
Hoe de ingebouwde tegel er uit ziet is ook al jaren bekend, staan ook vele foto's van gepost.
En hoe die lamp doet wat ie doet : als je weet hoe een prom werkt weet je dat ook.
Welke software Berret gebruikt en hoe hij die er in zet kun je toch niet zien.

Je hoeft geen loodgieter te zijn om van buizen te houden

*

luxman

• 1112
  • Indy
« Reactie #44 Gepost op: 15 mei 2017, 12:44:28 »
Ik snap het hele topic eigenlijk niet.
Gaat toch nergens anders over dan een zoveelste poging tot trollen.
Het slopen van een audiolamp is natuurlijk een mogelijkheid om te zien wat er in zit.
Maar dat is toch al heel lang geen geheim meer, de foto's staan er al vanaf het begin op, incl. die van de printplaat
waarover zoveel te doen is geweest.
Wat die lamp op zich doet is ook geen nieuws, velen hebben dat hier al gemeld.
Hoe de ingebouwde tegel er uit ziet is ook al jaren bekend, staan ook vele foto's van gepost.
En hoe die lamp doet wat ie doet : als je weet hoe een prom werkt weet je dat ook.
Welke software Berret gebruikt en hoe hij die er in zet kun je toch niet zien.

Als ie alleen maar trollen wilt kan het topic snel worden gesloten door een moderator .ik zou zeggen geef hem de kans ben erg benieuwd met wat hij zal komen aanzetten . Zoals ik al in mijn eerste reactie schreef ,hebben de makers of hun die zo een lamp bezitten iets te vrezen ? Kunnen jullie dat met een groot Neen beantwoorden dan hoeft men zich nergens druk om te maken . En is het alleen maar om te trollen daar hebben we mods voor die dan tijdig kunnen ingrijpen . Ik zou het jammer vinden als dit topic in feite nu al e.v,t  een trollen topic wordt genoemd zonder men van te voren weet wat Roots ons gaat vertellen .
Pioneer A 7. amplifier
NAD D3020. Hibryde Digital amp.
Onkyo. DX. 7555  cd player
Pro-ject. Debut Carbon.
Sony PS 2250 .

Fostex FE206 E Fullrange .
Visonik Convection 1
Wharfdale Glendale 3 XP