*

grf-r 2

• 2647
Re: Tannoy DTM 8 tweeter.
« Reactie #15 Gepost op: 29 mei 2017, 12:01:52 »
@ Nicolas bedankt!

*

thanatos

• 1622
  • Cum non tum age
« Reactie #16 Gepost op: 29 mei 2017, 13:21:59 »
Peter, wel eens gedacht aan een setje actieve Adam's als vervangers?

Zo te horen zit er veel werk aan en voor beetje meer heb je de A7x staan bijvoorbeeld.
DIY Tannoy 15" DMT II - Schiit Yggdrasil - Mac Mini i7 - DIY RPi streamer

*

grf-r 2

• 2647
« Reactie #17 Gepost op: 29 mei 2017, 13:30:54 »
Peter, wel eens gedacht aan een setje actieve Adam's als vervangers?

Zo te horen zit er veel werk aan en voor beetje meer heb je de A7x staan bijvoorbeeld.

Precies, daar dacht ik ook aan, en gezien de muziek zijn de ''instappers'' hi end genoeg en er is financiŽle ruimte voor, dus waarom moeilijk
doen? ga het dan ook voorleggen bij de bestuur/beheerdersgroep, van wat ik gezien heeft bij de Baxschop zijn we nog goedkoper uit ook,kan de eindversterker er ook uit, die staat er n.l net zo lang...vanaf ockt 86...(Rough,weet niet of ik dit goed speld).

*

thanatos

• 1622
  • Cum non tum age
« Reactie #18 Gepost op: 29 mei 2017, 14:50:24 »
Vang je idd 2 vliegen in 1 klap, en niks ten nadele van de kleine Tannoy maar kwa weergave voor monitoring denk ik zelfs een stap voorruit.
DIY Tannoy 15" DMT II - Schiit Yggdrasil - Mac Mini i7 - DIY RPi streamer

*

grf-r 2

• 2647
« Reactie #19 Gepost op: 29 mei 2017, 18:47:59 »
Vang je idd 2 vliegen in 1 klap, en niks ten nadele van de kleine Tannoy maar kwa weergave voor monitoring denk ik zelfs een stap voorruit.

Heeft ze altijd al erg donker gevonden, de NFM 8 met TW is toch wel een stukkie beter....
Maar weet een goed alternatief,daar is al over gemaild met diegene die dat aanbood.
Gaat goed komen. :)