Cambridge Audio A500-RC
« Gepost op: 25 mei 2017, 16:16:46 »
Beste Muziekvrienden,

Nadat ik al een tijd geleden mijn Yamaha C4/M4 combi verkocht had, was ik op zoek naar iets anders. Tijdelijk heb ik nog gespeeld met de 6.1 receiver uit mijn 2e set (Marantz SR5200), maar sinds vandaag is het dan toch gelukt iets nieuws te vinden 😊

Hij is er !! .... Een zilverkleurige Cambridge Audio A500-RC in zeer mooie staat 👍🏻

Voor 100,- Euro mocht ik hem via Marktplaats overnemen en ik had geen idee of hij dat ging brengen, wat ik ervan verwachten. Sterker nog, ik had geen idee wat ik ervan moest verwachten, ik wist enkel dat het karakter van dit merk goed bij mijn luidsprekers zou matchen.

En ja hoor, na een dagje spelen en uitproberen ben ik zeer tevreden met mijn nieuwe aankoop 😎 Hij klinkt mooi open, er zit een goede scheiding tussen de instrumenten en stemmen, maar hij heeft ook zeker genoeg power (2x 85W bij 6 Ohm). Ook klinkt hij mooi gedetailleerd, natuurlijk en geeft een goede plaatsing op een redelijk 3D podium.

Gewoon mooi en voor 100,- Euro een absolute topper 😄 Ik heb nu weer zin om lekker muziek te luisteren, waar dat plezier in de afgelopen tijd een beetje was verdwenen.

TOPPIE 👍🏻
Xanadu DS14 AL MK2        (Speakers)
Cambridge Audio A500RC (Integrated Amplifier)
NAD Master M55                (Player)
Pro-ject Debut 3/OM-5e    (Draaitafel/Element)
Teac UD-H01/Apple TV3    (DAC/Streaming)

*

minplus

• 6900
  • relax, don't do it
Re: Cambridge Audio A500-RC
« Reactie #1 Gepost op: 25 mei 2017, 18:53:21 »
Fijn dat hij voldoet aan je wensen. Gefeliciteerd. :)
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right