info dab radiootje gezocht
« Gepost op: 26 mei 2017, 01:07:40 »
Dag mannen,

Ik weet dat t niet om hifi gaat maar waar moet je t anders neerzetten, he..

Ik ben de zolder, dak, vloer en dakkapellen aan t renoveren en wil een radiootje kopen wat daar een beetje arbeidsvitaminen verzorgt.
Mn vriendin heeft daar nu een of ander kloemel neergezet wat de helft van de tijd stilvalt; Nu heb ik over dab+ radio's gelezen dat indien die n slecht signaal ontvangen dan ook helemaal stilvallen.....weet niet of dat klopt?

Ik heb een linkje toegevoegd van mediamarkt en wilde vragen of iemand iets weet te vertellen onder de modellen daar onder de 100€. Liefst onder de 50, maar ja,he.. ::)
De info daar zegt me helemaal niets; staat ook eigenlijk niks bijzonders bij...
Of weet iemand überhaupt iets zinnigs aan te dragen, een leuk modelletje of zo....

t Liefste hadden we natuurlijk een ECHTE makita bouwradio, maar we hebben nu al zoveel gereedschap gekocht. Alleen al 5 soorten zagen...en dat kost een hoop hout.. 8)

http://www.mediamarkt.nl/nl/category/_dab-radio-s-649116.html?searchParams=&sort=price&view=&page=

En nu klaar maken voor bedje, morgen weer de hoogtevrees overwinnen..

Feel the fear, do it anyway...!

*

minplus

• 6458
  • relax, don't do it
Re: info dab radiootje gezocht
« Reactie #1 Gepost op: 26 mei 2017, 17:08:34 »
Ik lees op diverse forums dat DAB+ ontvangst binnenshuis en redelijke ramp is en dan krijg je dus geen geluid maar op een vliering zou het mogelijk mee kunnen vallen.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

« Reactie #2 Gepost op: 27 mei 2017, 23:42:35 »
ok, helaas dan.
 :(
Feel the fear, do it anyway...!

*

minplus

• 6458
  • relax, don't do it
« Reactie #3 Gepost op: 28 mei 2017, 07:55:48 »
Buitenantenne eraan?

Ik hou het persoonlijk op FM zolang het nog kan. Een 20 jaar oud draagbaar radiootje in de garage en een veel ouder setje van de kringloop in de schuur. Dat setje heeft incl. heel aardige Arena speakers 30 euro gekost. Twee meter coax als antenne.
Kijk ook eens bij een kringloop.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right