*

Helmuth

• 1502
  • ( ( ((KUGELWELLE)) ) )
Een UFO topic
« Gepost op: 30 mei 2017, 20:34:15 »
Er word gezocht naar buiten aards leven terwijl er regelmatig Ufo meldingen zijn. Het Belgische leger heeft er zelfs serieus aandacht aanbesteed. Wij kunnen satelieten op pad sturen maar goed dat zou een andere intelligentie ook kunnen. Dus dat niet wij observeren maar wij de primitive soort zijn die word bestudeerd.

Ik heb zelf nog nooit een UFO waargenomen.

Wel rond kerst vorig jaar twee vreemde vormen stil zien staan boven Haaksbergen toen ik naar mijn werk reed.
Ik dacht wel wat vreemd.
Religie vind ik een door mensen gemaakt verhaal. Maar wat ik daar zag zou ik uitleggen als een vage silhouet waarin ik een engel achtige vorm in zag. Het waren meer twee langwerpige silhouetten ver weg goed zichtbaar tegen een strak blauwe hemel. Als kleur verschil. Twee gelijke vormen grijs-wit naast elkaar.

Ik zou bijna gaan twijfelen dat religie niet een verzinsel is. Dus wie heeft er zelf al een ervaring gehad met een niet te begrijpen waarneming.

Ufo waarneming boven Arnhem.
http://www.gelderlander.nl/arnhem/ufo-boven-arnhem-iedereen-die-het-ziet-zit-met-open-mond-van-verbazing~a18c6055/

Ufo onderzoek belgie

https://skepsis.nl/belgie/
« Laatst bewerkt op: 30 mei 2017, 20:36:05 door Helmuth »
Met vriendelijke groet, Helmuth              Goed geluid is héééél belangrijk.
PSE KT66, UCD180, Wega VFET, Thorens TD124,Sony DVP 930ov QS, Technics SL1700, Philips Bi-Ampli,Greatz PROFI 306

*

Helmuth

• 1502
  • ( ( ((KUGELWELLE)) ) )
Re: Een UFO topic
« Reactie #1 Gepost op: 30 mei 2017, 21:00:08 »
PSE KT66, UCD180, Wega VFET, Thorens TD124,Sony DVP 930ov QS, Technics SL1700, Philips Bi-Ampli,Greatz PROFI 306

*

Helmuth

• 1502
  • ( ( ((KUGELWELLE)) ) )
« Reactie #2 Gepost op: 30 mei 2017, 21:04:54 »
Een kennis vertelde wel dat ze een bol hadden zien vliegen boven het weiland toen ze met hun band op weg waren naar een bruiloft. Dus meerdere mensen te gelijk die het zagen.

Dat mensen vliegende bollen waarnemen hoor je echt vaak. En ook weer in het filmpje boven Arnhem.

*

Opa Spylac

• 5925
  • O<erveen
    • Second Life Audio
« Reactie #3 Gepost op: 30 mei 2017, 21:12:08 »
Ik ben blij dat je weer post Helmuth, we misten een gangmaker hier op 't forum, veel beter dan dat getrol van de laatste tijd.
With sufficient thrust ducks fly just fine.
            >(.)__ <(.)__ =(.)__
               (___/  (___/  (___/

*

Helmuth

• 1502
  • ( ( ((KUGELWELLE)) ) )
« Reactie #4 Gepost op: 30 mei 2017, 21:20:35 »
Ik ben blij dat je weer post Helmuth, we misten een gangmaker hier op 't forum, veel beter dan dat getrol van de laatste tijd.

Mij fascineert deze nog verder te onderzoeken zaken. Al kunnen ook hier een aantal mensen niet serieus naar kijken.

Wat ik al zei religie lijk me een door mensen gefabriceerd verhaal ik merk dat ik erg geïrriteerd raak als mensen het als een realiteit behandelen. (ik noem het massa schizofrenie van een kudde)
Terwijl juist alles er op wijst dat er niets is, alleen maar menselijk handelen. Maar uiteindelijk weet ik het ook niet wat de waarheid is.

Niet trollen? Dat je dat zegt, jij komt hier om te trollen in mijn beleving.
« Laatst bewerkt op: 30 mei 2017, 21:25:39 door Helmuth »

*

Opa Spylac

• 5925
  • O<erveen
    • Second Life Audio
« Reactie #5 Gepost op: 30 mei 2017, 21:30:20 »
Dat is wel erg gegeneraliseerd. Trollen doe ik niet, lol maken wel. In mijn beleving tenminste.

Maar goed, on topic, volgens mij zijn wij een in de steek gelaten experiment van hetzij een God(achtige) of hogere intelligentie of misschien nog beter gezegd; verder gevorderde intelligentie, want zo dom zijn we nu ook weer niet in mijn optiek.
Ik ben het met je eens dat er van een God meestal weinig te merken is.

Mensen hebben behoefte aan een bepaald houvast. Ik vind religie ook niet de juiste weg, maar dan praat ik voor mezelf, ik ben er ondertussen wel achter dat dat voor andere mensen heel anders kan liggen. En daar steekt wat mij betreft weinig kwaad in, tenzij we er elkaar om gaan uitmoorden.
            >(.)__ <(.)__ =(.)__
               (___/  (___/  (___/

*

Roots

• 1533
  • I am Krelled
« Reactie #6 Gepost op: 30 mei 2017, 21:32:53 »
Ik maak ook lol!

Maar ik geloof zeker dat er meer leven is behalve op aarde.

Waarom niet?
Thiel 3.6, Krell FPB200C, Krell KRC HR/KPE Ref, Sony SACD 555ES, North Star usb 32, Thorens TD160Smk4/SME3/Goldring Eroica LX

*

Opa Spylac

• 5925
  • O<erveen
    • Second Life Audio
« Reactie #7 Gepost op: 30 mei 2017, 21:38:06 »
Ben ik met je eens, waarom niet. De kans is volgens mij zelfs bijzonder klein dat dat niet zo is.

In fenomenen geloof ik dan weer niet zo, maar ik laat me graag bijlichten op dat gebied. Ik bedoel, waarom zouden aliens zo geheimzinnig doen als ze bij ons in de buurt zijn. Mocht het duidelijk zijn dat ze écht bestaan, wat zou dat dan voor ons veranderen, behalve dat we dan weten dat we niet voor Jan Snot proberen om met ze te communiceren via Seti etc. We zullen onze technologische vooruitgang er heus niet door laten tegenhouden, dus uiteindelijk komen we er toch wel achter.
            >(.)__ <(.)__ =(.)__
               (___/  (___/  (___/

*

Be tweeter

• 9396
  • Nog meer niet snappen is maar een kleine stap.
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #8 Gepost op: 30 mei 2017, 21:38:17 »
Ik heb zelf nog nooit ufo-achtige waarnemingen gedaan.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat we het enige denkende volkje in het universum zijn. Daarentegen zijn de afstanden zo bizar groot Dat het me weer onwaarschijnlijk lijkt dat ze hier zijn aangeland. Religie heb ik niets mee, wanneer ze ermee langs de deur komen venten of op straat menen me te meoten benaderen (Scieentology) dan ben ik wel in voor een praatje op zijn Stephen Fry's.
We do not embrace reason at the expense of emotion. We embrace it at the expense of self-deception. (Herbert Muschamp)

*

Opa Spylac

• 5925
  • O<erveen
    • Second Life Audio
« Reactie #9 Gepost op: 30 mei 2017, 21:40:06 »
Ben je dan ook zo blij als ze je op Zondag uit je bed bellen?  ;D
            >(.)__ <(.)__ =(.)__
               (___/  (___/  (___/

*

Helmuth

• 1502
  • ( ( ((KUGELWELLE)) ) )
« Reactie #10 Gepost op: 30 mei 2017, 21:40:40 »
Ik maak ook lol!

Waarom niet?

maar goed net als met yeti filmpjes het is altijd aan de vage kant wat er te zien is. Wat het gevoel van een nep film versterkt.

En als die bollen echt hier rond vliegen dan kunnen dit ook onbemande satellieten zijn in mijn beleving.

Ik zat ook al eens graancircel zaken te bekijken daar werd ergens ook beweerd dat bij het ontstaan van een graan cirkel een bol was waargenomen. Als een bol echt is en dus ook de graan cirkel. Dan word er dus met ons gecommuniceerd.

*

Roots

• 1533
  • I am Krelled
« Reactie #11 Gepost op: 30 mei 2017, 21:46:33 »
*grins* (sorry) Ik ben 20 jaar geleden eens met ze in gesprek  gegaan ik krijg nog steeds handgeschreven brieven van hun.
Thiel 3.6, Krell FPB200C, Krell KRC HR/KPE Ref, Sony SACD 555ES, North Star usb 32, Thorens TD160Smk4/SME3/Goldring Eroica LX

*

horn

• 2049
  • hoorns en buizen
« Reactie #12 Gepost op: 30 mei 2017, 21:49:42 »
Ik maak ook lol!

Waarom niet?

maar goed net als met yeti filmpjes het is altijd aan de vage kant wat er te zien is. Wat het gevoel van een nep film versterkt.

En als die bollen echt hier rond vliegen dan kunnen dit ook onbemande satellieten zijn in mijn beleving.

ja zoals de black knight satelliet

*

Opa Spylac

• 5925
  • O<erveen
    • Second Life Audio
« Reactie #13 Gepost op: 30 mei 2017, 21:50:17 »
*grins* (sorry) Ik ben 20 jaar geleden eens met ze in gesprek  gegaan ik krijg nog steeds handgeschreven brieven van hun.

Dat bedoel ik. KT88 heeft - helaas - het equivalent in bacterievorm te pakken, bijna niet uit te roeien.

Maar on topic; zou dit een voorbode van intelligent extraterrestiaal leven zijn; https://academic.oup.com/mnras/article/447/1/246/989108/A-real-time-fast-radio-burst-polarization
            >(.)__ <(.)__ =(.)__
               (___/  (___/  (___/

*

richard

• 3580
« Reactie #14 Gepost op: 30 mei 2017, 21:51:55 »
Ik heb zelf nog nooit een UFO waargenomen.
Ik wel.

Maar dat bleek later de raket te zijn waarmee André Kuipers naar het ISS was geschoten. Daarom, iedere UFO wordt vroeg of laat een IFO.

Mijn moeder vertelde dat ze als kind een bolbliksem in huis hadden gehad, ook zo iets vaags. Maar het was wel nodig opnieuw te behangen.

Dat er meer is tussen hemel en aarde sluit ik niet uit, eigenlijk ben ik wel ervan overtuigt. Maar dat is puur gevoelsmatig. Ons waarnemingsvermogen, bewustzijn en intelligentie zijn toegespitst om optimaal te presteren op het leven hier op aarde en de dimensies die daarbij passen. Om te kijken, voelen en denken buiten die dimensies is vrijwel onmogelijk voor ons.
« Laatst bewerkt op: 30 mei 2017, 22:02:44 door richard »
Genoeg is beter.