*

Opa Spylac

• 6150
  • O<erveen
    • Second Life Audio
Re: Een UFO topic
« Reactie #15 Gepost op: 30 mei 2017, 21:58:39 »
Ja, ik heb ook wel eens een ufo gezien. Dat was in Kőővgrs (Hongarije) waar de lucht 's nachts zo donker is dat je nagenoeg het einde van het heelal kan zien. Moet je hier eens mee aankomen met al die kassen die we hebben.

Maar goed, die ufo bleek een satelliet te zijn. Wel cool dat je die kon zien!
With sufficient thrust ducks fly just fine.
            >(.)__ <(.)__ =(.)__
               (___/  (___/  (___/

*

Helmuth

• 1502
  • ( ( ((KUGELWELLE)) ) )
« Reactie #16 Gepost op: 30 mei 2017, 22:07:04 »
Ja, ik heb ook wel eens een ufo gezien. Dat was in Kőővgrs (Hongarije) waar de lucht 's nachts zo donker is dat je nagenoeg het einde van het heelal kan zien. Moet je hier eens mee aankomen met al die kassen die we hebben.

Licht vervuiling geeft wel mooie plaatjes van uit de ruimte gezien.
Met vriendelijke groet, Helmuth              Goed geluid is hl belangrijk.
PSE KT66, UCD180, Wega VFET, Thorens TD124,Sony DVP 930ov QS, Technics SL1700, Philips Bi-Ampli,Greatz PROFI 306

*

richard

• 3619
« Reactie #17 Gepost op: 30 mei 2017, 22:12:16 »
Dat zal de reden zijn dat ze af en toe langs vliegen.

Tegenwoordig heeft bijna iedereen een telefoon met camera op zak. Als UFO's met hun bemanning net zo frequent de aarde bezochten als in de jaren '50 en '60 zou er al lang onweerlegbaar bewijs hiervan zijn vastgelegd.
« Laatst bewerkt op: 30 mei 2017, 22:15:21 door richard »
Genoeg is beter.

*

Helmuth

• 1502
  • ( ( ((KUGELWELLE)) ) )
« Reactie #18 Gepost op: 30 mei 2017, 22:14:07 »
Ik vraag me af of radio straling ook door magneetvelden van draaiende planeten kan ontstaan.

De zon genegeerd ook allerlei radio storing.
Met vriendelijke groet, Helmuth              Goed geluid is hl belangrijk.
PSE KT66, UCD180, Wega VFET, Thorens TD124,Sony DVP 930ov QS, Technics SL1700, Philips Bi-Ampli,Greatz PROFI 306

*

richard

• 3619
« Reactie #19 Gepost op: 30 mei 2017, 22:18:19 »
Ik vraag me af of radio straling ook door magneetvelden van draaiende planeten kan ontstaan.

De zon genegeerd ook allerlei radio storing.
De zon wisselt regelmatig van magneetveld, bij de aarde is dat wat zeldzamer maar niet onmogelijk. Oh ja, de zon wordt ook steeds heter. n van de vele factoren die bijdragen aan de opwarming (zij het een heel langzame).
« Laatst bewerkt op: 30 mei 2017, 22:27:19 door richard »
Genoeg is beter.

*

Opa Spylac

• 6150
  • O<erveen
    • Second Life Audio
« Reactie #20 Gepost op: 30 mei 2017, 22:22:56 »

;D, net zoiets als de Keukenhof waar al die kuddes Aziaten op afkomen :). Ach, dat zijn voor ons natuurlijk ook bijna aliens, dus zo kunnen we er alvast een beetje aan wennen.
            >(.)__ <(.)__ =(.)__
               (___/  (___/  (___/

*

richard

• 3619
« Reactie #21 Gepost op: 30 mei 2017, 22:31:09 »
Die kun je op een wat donkere plaats in Nederland ook wel zien. Je moet wel weten waar te kijken; ze bewegen sneller dan een vliegtuig, maar niet zo snel als een meteoriet.
Genoeg is beter.

*

Be tweeter

• 9396
  • Nog meer niet snappen is maar een kleine stap.
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #22 Gepost op: 30 mei 2017, 22:34:02 »

Tegenwoordig heeft bijna iedereen een telefoon met camera op zak. Als UFO's met hun bemanning net zo frequent de aarde bezochten als in de jaren '50 en '60 zou er al lang onweerlegbaar bewijs hiervan zijn vastgelegd.
Ik wil jou nog wel eens foto's zien maken als je ondersteboven met een anal probe in een schotel hangt..;)
We do not embrace reason at the expense of emotion. We embrace it at the expense of self-deception. (Herbert Muschamp)

*

richard

• 3619
« Reactie #23 Gepost op: 30 mei 2017, 22:41:49 »
 :laugh:
Genoeg is beter.

*

Roots

• 1605
  • I am Krelled
« Reactie #24 Gepost op: 30 mei 2017, 22:48:36 »
We zijn weer op niveau hoor.
Thiel 3.6, Krell FPB200C, Krell KRC HR/KPE Ref, Sony SACD 555ES, North Star usb 32, Thorens TD160Smk4/SME3/Goldring Eroica LX

« Reactie #25 Gepost op: 31 mei 2017, 01:06:56 »
Biodiversiteit:
Miljoenen  soorten alleen al op deze aarde maar alleen de mens is als enige daarvan
in staat tot een heel klein stukje verkennen van het heelal.
Een chimpansee, olifant, octopussy (lekker!)of dolfijn zijn zeker intelligent maar snappen niets
van politiek, ruimtevaart, de Tour de France, 24 Kitchen, Pipo de clown of Echte Gooische Meisjes,
daar zijn ze te suf voor laat staan dat ze kleedjes kunnen borduren zoals ik dat heb geleerd in DLS.

Dus :  leven mogelijk op andere planeten?
Vast wel en wellicht op een heleboel maar hoeveel daarvan hebben er een biodiversiteit gekend
nog groter dan de onze die ook nog eens intelligentere bewoners heeft opgeleverd ?
Vallen er dan alweer een miljoen van dat soort planeten af?
Want waar zijn ze dan, dat buitenaards gespuis dat ons gewoon even komt bezoeken
en daarna kennelijk weer onverricht ter zake terugkeert naar hun eigen wereld ?
Tot tot nu immers geen invasie van marsmannetjes hier ondanks de duizenden fotootjes en
opnamen die er z.g. zijn gemaakt van ufo's.
Wat er ontbreekt is die ene foto, die daadwerkelijke foto van het ''marsmannetje''
die na een lange reis even uitstapte, de benen wilde strekken maar vooral eerst even wilde piesen,
daarom de eerste de beste winkel binnenliep en tegen de verkoopster zei: ''mag ik even naar het toilet?"
waarop de verkoopster zei : ''dat kost 50 cent''.
Bleek dat die oen geen euro's bij zich had...pffft.

*

chansig

• 10431
« Reactie #26 Gepost op: 31 mei 2017, 07:54:32 »
Zit er iets van mannelijke logica verstopt in dit topic ?

Gr. Hans
Dutch & Dutch 8M, Sonos, SPL min Phonitor, ZMF Blackwood

*

Opa Spylac

• 6150
  • O<erveen
    • Second Life Audio
« Reactie #27 Gepost op: 31 mei 2017, 08:04:07 »
Het is geloof ik Gaia h, moeder aarde. Als ik het nu zo eens bekijk, en samenvat tot welke wetenschappelijke inzichten we in dit topic tot dusver gekomen zijn (jammer dat B. Gehakt nog geen bijdrage heeft geleverd...), dan lijkt het mij gewoon simpel; van alle kinderen van de vader en moeder van Gaia is Gaia gewoon de oudste. Hier moet dus alles voor de eerste keer gebeuren, haar bewoners zullen zich als eerste moeten verspreiden door het heelal en als eerste kennis moeten maken met de bewoners op de broertjes en zusjes van Gaia.

Een schone taak!

Wij kunnen ondertussen al elektrisch rijden, dus het zal ook niet heel erg lang meer duren voordat we elektrisch kunnen raketten en dan zijn we er gewoon klaar voor. Leuk! Als ik dat allemaal nog ga meemaken, dan dien ik mij aan als vrijwilligersbejaarde - ik ben altijd al gek geweest op reizen - ik ben reuze benieuwd wie en wat we tegenkomen!

Goedemorgen trouwens.
            >(.)__ <(.)__ =(.)__
               (___/  (___/  (___/

*

Rood

• 10333
« Reactie #28 Gepost op: 31 mei 2017, 09:15:58 »
Zit er iets van mannelijke logica verstopt in dit topic ?

Gr. Hans

Geloven in dingen die je niet kan zien .. liefde en geluk .

*

chansig

• 10431
« Reactie #29 Gepost op: 31 mei 2017, 11:12:14 »
Wijf...

Gr. Hans
Dutch & Dutch 8M, Sonos, SPL min Phonitor, ZMF Blackwood