*

B. Gehakt

• 7292
  • Ik post niet op woensdag.
    • Suzy Wong
Re: Bezoek KT UMC
« Reactie #75 Gepost op: 11 juni 2017, 11:18:02 »
Hemel nee, het mag vooral niet ordinair worden Nicolas. Dat is voor mij niet weggelegd, althans niet voor iemand met mijn zangtalenten. Nee, casual is het toverwoord, je doet alsof het gewoon en allerdaags voor je is. Je zet je Sirion 2 Prestige -zwart- op de parkeerhaven voor een bejaardencentrum in of bij Overveen, doet een losse butt waggle en kijkt over je schouder wat er zich achter de gordijnen van het bejaardencentrum beweegt.

En dan wel op tijd wegwezen!

*

Opa Spylac

• 5687
  • O<erveen
    • Second Life Audio
« Reactie #76 Gepost op: 11 juni 2017, 11:40:56 »
Een Nissan Micra kan het ook geweldig doen, maar alleen - let wel, alleen! - als er een cvt aan boord is. En geen zorgen, de oudjes ruiken het gewoon als dat zo is, een wave van gordijnen zal je deel zijn, een concert van Gordon is er niets bij!

With sufficient thrust, ducks fly just fine.

*

begtjuh

• 2166
« Reactie #77 Gepost op: 11 juni 2017, 12:41:28 »
Die Bernhard groene kleur doet ook wonderen voor t senioren libido waarschijnlijk  8)
Sombreros are not metal

*

Opa Spylac

• 5687
  • O<erveen
    • Second Life Audio
« Reactie #78 Gepost op: 11 juni 2017, 13:29:38 »
Jij snapt hem!

*

Opa Spylac

• 5687
  • O<erveen
    • Second Life Audio
« Reactie #79 Gepost op: 11 juni 2017, 13:33:26 »
Sterker nog, 't is puur natuur. Zoals de oudjes dan op B. Gehakt afkomen, net zo gaan de gelijkgekleurde geviesvleugelde insecten ook recht op hun doel af, no shit!

*

Opa Spylac

• 5687
  • O<erveen
    • Second Life Audio
« Reactie #80 Gepost op: 11 juni 2017, 13:35:02 »
Grote smurf, ik word misselijk, kunt u dit verplaatsen naar het ontrafelingstopic alstublieft?

*

Opa Spylac

• 5687
  • O<erveen
    • Second Life Audio
« Reactie #81 Gepost op: 11 juni 2017, 13:57:59 »
En niet met zoiets komen hè, dat kunnen de Tena's niet aan. Maar belangrijker, nooit met cvt geleverd. De gordijnen blijven dan potdicht en dat is natuurlijk niet wat we willen, als we wat aandacht van nabije gene zijde willen hebben.

« Reactie #82 Gepost op: 11 juni 2017, 14:04:01 »
Grote smurf, ik word misselijk, kunt u dit verplaatsen naar het ontrafelingstopic alstublieft?😂

*

Nicolas

• 18345
  • Last night a DC saved my life with a song
« Reactie #83 Gepost op: 11 juni 2017, 16:01:09 »
Hemel nee, het mag vooral niet ordinair worden Nicolas. Dat is voor mij niet weggelegd, althans niet voor iemand met mijn zangtalenten. Nee, casual is het toverwoord, je doet alsof het gewoon en allerdaags voor je is. Je zet je Sirion 2 Prestige -zwart- op de parkeerhaven voor een bejaardencentrum in of bij Overveen, doet een losse butt waggle en kijkt over je schouder wat er zich achter de gordijnen van het bejaardencentrum beweegt.

En dan wel op tijd wegwezen!

Ik begrijp dat dit nog niet voor mij weggelegd is. Ik verlies mijn naturel nog te veel bij James Last.
The more ambitious home installation
"There is a light that never goes out" - Lancia Dashboard

*

Roots

• 1473
  • I am Krelled
« Reactie #84 Gepost op: 11 juni 2017, 22:06:38 »
Grote smurf, ik word misselijk, kunt u dit verplaatsen naar het ontrafelingstopic alstublieft?
LOL...Beweer je nu dat er een hoop shit onder die tegel zit? Dat heb ik zelfs nog niet durven zeggen :)

Goed idee trouwens omdat topic eventjes omhoog te halen.
Thiel 3.6, Krell FPB200C, Krell KRC HR/KPE Ref, Sony SACD 555ES, North Star usb 32, Thorens TD160Smk4/SME3/Goldring Eroica LX