*

.....

• 2706
Re: USA en Infinity luidsprekers uit de ballenbak?!!?!
« Reactie #15 Gepost op: 6 juni 2017, 13:01:19 »
.
« Laatst bewerkt op: 25 juli 2017, 13:25:50 door ..... »

*

Roots

• 1533
  • I am Krelled
« Reactie #16 Gepost op: 6 juni 2017, 19:49:28 »
Rond 1990 heb ik bij Rhapsody (Hilversum) een demo gehoord van de Infinity IRS Beta. In combinatie met dikke Audio Research buizeneindversterkers klonken ze zeer indrukwekkend.

Citaat
Volgens mij heb ik die ook gehoord...M300 mono blokken? werkelijk een zielige vertoning was dat toen!
Ik moet mijn uitspraak wel iets nuanceren...Natuurlijk klonk het wel goed. Maar het ging toen over een setup van 3 ton!(guldens) En dat hoorde ik er echt niet aan af.

Thiel 3.6, Krell FPB200C, Krell KRC HR/KPE Ref, Sony SACD 555ES, North Star usb 32, Thorens TD160Smk4/SME3/Goldring Eroica LX

*

Bongo

• **
  • 62
« Reactie #17 Gepost op: 6 juni 2017, 20:11:49 »
Rond 1990 heb ik bij Rhapsody (Hilversum) een demo gehoord van de Infinity IRS Beta. In combinatie met dikke Audio Research buizeneindversterkers klonken ze zeer indrukwekkend.
Van mijn kant een toevoeging: voor mij op dat moment ook geen 3 ton waard.....

*

muziekfreak

• **
  • 62
  • Niet veel temelden!
« Reactie #18 Gepost op: 6 juni 2017, 23:00:33 »
Zo zie je maar weer.......smaken verschillen.
Als ik het me goed herinner, was de demo bedoeld om aan te tonen dat een ouder topsysteem nog steeds goed kan klinken.

Een van de top redenen dat ik ZELDEN naar een beurs/show ging..

NIETS KLINKT GOED, je kunt daar echt geen goed beeld krijgen van wat er speelt, totaal niet verantwoord acoustisch.
Ik heb sets gehoord daar waar ik totaal van moest overgeven. Todat ik ze bij een forummer tehoren kreeg, en totaal andere speakers !! Met de juiste setup/kamer waarin het staat.

*

Bongo

• **
  • 62
« Reactie #19 Gepost op: 7 juni 2017, 07:48:49 »
NIETS KLINKT GOED, je kunt daar echt geen goed beeld krijgen van wat er speelt, totaal niet verantwoord acoustisch.
Dit betrof een demo bij Rhapsody. Mijn ervaring is dat Harry van Dalen iedere set wel behoorlijk aan de praat kan krijgen in zijn ruime pand in Hilversum. Zelfs op de VAD-shows in Veldhoven wist hij er altijd iets bijzonders van te maken.....
« Laatst bewerkt op: 7 juni 2017, 09:47:19 door Bongo »

*

-.-

• 27852
« Reactie #20 Gepost op: 7 juni 2017, 10:53:19 »
Mee eens, er zijn maar weinig mensen die een stapel apparatuur aan elkaar kunnen knopen en het ook nog laten zingen.

Harry is zo iemand, Bob Jansen ook. En van de nieuwere generatie: Marco de Wilde.