*

berret

• 2295
  • Universeel Leeghoofd en soms platzak
database muziek
« Gepost op: 7 juni 2017, 12:14:39 »
Hoi Boys,

ik moet een grote hoeveelheid concerten rubriceren voor een klant van me.
Ruim 200 concerten in eerste instantie,daarna ws nog een stuk of 300. Bij elkaar in eerste instantie ongeveer 1500 tracks, daarna nog eens een kleine 3000....
Het resultaat van 10 jaar opnamen die ik zelf gemaakt heb en nu op een site moeten.
Doorzoekbaarheid op naam van uitvoerenden, componist, datum etc.etc. is dus een vereiste.
Ik heb alle programma-info van die concerten als word document aangeleverd gekregen. Maar hebben jullie enig idee in welk programmaatje ik de hele boel onder kan brengen zodat het makkelijk klikbaar opeen site wordt?
Ik drop die vraag hier eerst maar even, hier zit vast wel iemand die wat tips heeft.

Reeds bij voorbaat bedankt

*

dimitri

• 1227
  • död åt vek punk!
Re: database muziek
« Reactie #1 Gepost op: 7 juni 2017, 12:24:41 »
Dat ligt er een beetje aan hoe je deze gegevens wilt publiceren. Uit je verhaal denk ik op te maken dat je dit niet op Discogs gaat zetten maar een eigen/andere site wilt opzetten?
Als dat laatste het geval is, dan is het waarschijnlijk dat de site MySQL of PHP/SQL ondersteunt en zal je in die hoek moeten gaan zoeken.
Lenco L75                  | SME3009 imp.      | Denon DL-304
Cinemag 3440-A SUT
Pioneer SX-5560
Tannoy Arden mk.1

*

dimitri

• 1227
  • död åt vek punk!
« Reactie #2 Gepost op: 23 juni 2017, 10:39:39 »
Ik neem aan dat die database ondertussen bij elkaar gependeld is?
Lenco L75                  | SME3009 imp.      | Denon DL-304
Cinemag 3440-A SUT
Pioneer SX-5560
Tannoy Arden mk.1

*

Be tweeter

• 9324
  • Nog meer niet snappen is maar een kleine stap.
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #3 Gepost op: 23 juni 2017, 11:42:39 »
Je kunt het ook eerst eens in Excel onderbrengen en dan exporteren naar het geschikte gewenste programma.
Een DOS programma als Rapidfile was ooit uitermate geschikt voor dit soort dingen (en makkelijk op te zetten) maar da's wel heel archaīsch.
We do not embrace reason at the expense of emotion. We embrace it at the expense of self-deception. (Herbert Muschamp)

« Reactie #4 Gepost op: 26 juni 2017, 16:05:32 »
Kijk maar eens naar Orange CD Collection sodtware