5.1 set met draadloze rear speakers gezocht
« Gepost op: 13 juni 2017, 18:14:22 »
Hallo,

Op dit moment ben ik op zoek naar een 5.1 surround set als aanvulling op mijn nieuw TV.
Ik dacht aan iets rond de 600Ä (of goedkoper).
Wel zou ik de achterluidsprekers graag draadloos willen hebben zodat ze niet met de versterker moeten worden verbonden (ik weet dat dit niet "echt" 100% zonder kabels betekent), anders zouden de kabels dwars door mijn woonkamer heen lopen.
De afstand van de TV naar de couch zijn ~3 tot 4 meters en daarachter zit al de muur. De ruimte is dus niet echt groot.
Ik zal de speakers voornamelijk tijdens het kijken van films of gamen gebruiken. Dit is mij belangrijker dan naar muziek te luisteren.

Oorspronkelijk dacht ik aan de SAMSUNG HT-J7750W, maar kwam erachter, dat deze in Nederland bijna 250Ä meer kosten dan in BelgiŽ en dus buiten mijn budget vallen
(Vergelijk maar: https://www.homecinemacenter.be/product/570682/samsung-ht-j7750w.html)
(https://www.homecinemacenter.nl/product/570682/samsung-ht-j7750w.html).

De SONY BDV-N7200W heb ik ook bekeken, maar kreeg er toch te vaak te lezen dat deze bij veel mensen vastlopen (en alleen netwerkstekker eruithalen help) of erg traag reageren.

Heeft iemand dus een leuk (en betaalbaar) alternatief met draadloze achterluidsprekers voor mijn?

Met vriendelijke groet, Rasul

*

geerd

• 4772
  • scheun ja
Re: 5.1 set met draadloze rear speakers gezocht
« Reactie #1 Gepost op: 13 juni 2017, 21:04:53 »
draadloos bestaat niet elke luidspreker heeft een stopcontact  nodig even zo als de meegeleverde zender die ook nog aangesloten dient te worden met kabels aan een versterker
scheu premier mk II
Dynavector dv 501, dv karat 17 d3, , ASR mini basis .
 Seac we 308 Sheu glider 1 project tube amp
Micromega Variodac
Denmay m4 monoblokjes
Avance Kingserie 5
Micromega T dac en T drive
Denmay power sub
Denmay interlinks
Taralab luidspreker kabels

*

Be tweeter

• 9169
  • Nog meer niet snappen is maar een kleine stap.
    • ARJANKU.IT service
Re: 5.1 set met draadloze rear speakers gezocht
« Reactie #2 Gepost op: 13 juni 2017, 21:19:41 »
Citaat
ik weet dat dit niet "echt" 100% zonder kabels betekent
::)
We do not embrace reason at the expense of emotion. We embrace it at the expense of self-deception. (Herbert Muschamp)