*

Niemand

• 21235
  • geluid sja ook ,maar muziek maakt het zeker
Sony v555es
« Gepost op: 26 juli 2018, 20:26:46 »
Mooie versterker met uiteraard alle mogelijke aansluitingen ,maar ik gebruik er maar een paar stereoaansluitingen voor humax en dvd en een tangentiale Sony draaitafel.
Deze versterker vanochtend voor imo weinig gekocht ,van een particulier die de boel echt heeeel erg netjes onderhouden heeft ,ook van binnen helemaal schoon gehouden .Hij heeft nog meer leuk spul staan zoals oa een mooie Sony datrecorder (ik dacht) ook uit de es reeks.
Ik heb de wat mindere Pioneer vervangen door deze Sony,op oud setje JVC(spu xp5) van de kringloop.en daar zit dan de cd kopieerder van Sony op via een mixer .(nu nog)Die Sony is een stuk beter dan de (bij het grofvuil weggehaalde) Pioneersa760.Welke ik alleen maar schoongemaakt had en vv een nieuw netsnoer)die gewoon daarna probleemloos werkte.Het is maar voor als ik de buis niet gebruik.De Pioneer krijgt nu een andere (weggeef)bestemming alsmede wat ander spul .Ik ga later nog kijken of ik de mixer kan laten vervallen of juist er wel bij houd.Nu echt te warm hier .

« Laatst bewerkt op: 27 juli 2018, 12:48:12 door Niemand »
HvdHeide,s structuurinfo-Berret-ThvW.

Audiolamp+variac+gelijkrichter.v.v.Tegels-Berret

Tannoy15dc2838 Hornloaded DF kast-Peter GRF2+Filter Tannoyspecs -Peter GRF2,materiaal volgens ThvW)

Chaos-Bocama224bThvW

CD104-ThvW-Berret

Speakerdraad-ThvW

At8000-Sander

Onbehandeld:
Div.Draaitafels