*

Heintje

• 1455
Re: XFI Show 2017 - Live versus hifi, hoor je het verschil?
« Reactie #30 Gepost op: 1 oktober 2017, 17:11:19 »
;D

Volgende keer ga je gewoon mee Rooie. Al wordt het wel wat lastig om de Banman mee te krijgen. Koen en Abel zijn er misschien nog wel voor te porren.

Gr. Hans

Ja jottem . Speciaal voor XiFi ga ik een paar weken niet douchen , doe een leuke schoudertas om en loop overal te zeiken over dat het vroeger beter was ..
Oh wacht  ;D

In je rijtje ontbreekt (in het algemeen, niet bedoeld voor jouw persoontje): "en stug door alle demo's heen ouwehoeren" ...   :o

*

Rood

• 10409
« Reactie #31 Gepost op: 1 oktober 2017, 17:17:13 »
;D

Volgende keer ga je gewoon mee Rooie. Al wordt het wel wat lastig om de Banman mee te krijgen. Koen en Abel zijn er misschien nog wel voor te porren.

Gr. Hans

Ja jottem . Speciaal voor XiFi ga ik een paar weken niet douchen , doe een leuke schoudertas om en loop overal te zeiken over dat het vroeger beter was ..
Oh wacht  ;D

In je rijtje ontbreekt (in het algemeen, niet bedoeld voor jouw persoontje): "en stug door alle demo's heen ouwehoeren" ...   :o

Ik ben juist stil . Ken drie anderen die overal doorheen ouwehoeren en dan telkens vragen of het geluid harder mag want ze horen niks  :police:

*

chansig

• 10655
« Reactie #32 Gepost op: 1 oktober 2017, 17:42:51 »
Graag namen...

Gr. Hans
Dutch & Dutch 8M, Sonos, SPL min Phonitor, ZMF Blackwood

*

Rubble

• 10378
« Reactie #33 Gepost op: 1 oktober 2017, 17:53:28 »
;D

Gr. Hans

Oh wacht  ;D
Klopt als een zwerende vinger. Op diverse momenten, ook in de ochtend al (!), werd ik door heel wat heren getrakteerd op hele ranzige oude zweetluchten. Ook de rokers lieten zich niet onbetuigd al verheugt het me dat die ondertussen ver in de minderheid zijn.

Schoenen kan je ook best niet een week aanhouden maar om de dag wisselen. Zucht. Wás jezelf en je kleding als je je in het openbaar begeeft. Damn!   
« Laatst bewerkt op: 1 oktober 2017, 17:58:01 door Rubble »
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

*

Not Tubeless

• 2946
  • Zukke grote wappers jonguh!
« Reactie #34 Gepost op: 1 oktober 2017, 18:48:47 »
;D

Gr. Hans

Oh wacht  ;D

Dat lijkt een beetje een ‘mannenhobby’ (ahum) ding. Vergelijkbare taferelen én bijbehorende luchten op modelautobeurzen.

Ik gok dat ze allemaal vrijgezel zijn.
If it got no swing, it ain't my thing...

*

groovy.

• 11568
  • Old school audio.
« Reactie #35 Gepost op: 1 oktober 2017, 18:54:45 »
Als je stinkt dan krijg je wel de ruimte ;D
Lenco l78 widebody 12 inch DV.  Lenco 88 Micro-Seiki cf1. Acoustical 2800 All Balance. Lenco b51 Burn & Jones Super. Luxman l507s. Yamaha M2. Yamaha c4. Elipson 1404 Jerry mod.  Cabasse Prao. Rodec sm200.

Focus on the good.

*

Not Tubeless

• 2946
  • Zukke grote wappers jonguh!
« Reactie #36 Gepost op: 1 oktober 2017, 18:55:23 »
 ;D
If it got no swing, it ain't my thing...

*

Rubble

• 10378
« Reactie #37 Gepost op: 1 oktober 2017, 20:42:01 »
 ;D
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

« Reactie #38 Gepost op: 1 oktober 2017, 20:50:02 »
Ik heb netjes 's ochtends onder de douche gestaan (niet bij Opa Spylac overigens)....  ^-^

Nadat ik medeforummer hrcc blij had gemaakt met mijn overtollig kaartje gestart bij Dutch & Dutch. Het verschil tussen de live cello en opname was voor mij minder duidelijk dan het verschil tussen live snare drum en de opname. Leuk experiment.
Verder was er vooral te veel om allemaal te horen (en te zien). 

Hieronder een korte  impressie in smartphone kwaliteit:

Hoogtepunt van de dag was bij de B&W demonstratie. Niet op audiogebied echter. Die hadden ook de 802 D3 staan, maar met een subwoofer én een Trinnov Amethyst ervoor. Dat klonk echt wel goed hoor, zelfs achterin in de hoek hoorde je nog een vrij duidelijke plaatsing. Totdat er een belg het woord nam en vroeg of de sub en de Trinnov ertussenuit mocht. Hij 'hoorde alléén de sub'. Hij stond bij ons in de hoek, dus als hij de sub al hoorde  (wat ik betwist) dan had ie eerder moeten komen en een betere plek uit moeten zoeken. Uitzetten wilde men echter niet

Toen wij de laatste demo bezochten (16:00) waarbij we halverwege naar binnen mochten stond de sub uit. Dit werd ook nog even uitdrukkelijk vermeld.

Op het eind van de dag nog even bij Luxman/B&W gezeten. Lekker ontspannen daar.

Daar zaten wij ook aan het einde van de dag (ruim na 17:00.....). Klonk in mijn oren goed lekker al werd er binnen onze groep geklaagd over het laag tijdens Limit To Your Love van James Blake  ::)
ADAM ARTist 5 / B&W DM2A + DM4 + DM5 / Dual 721 / Eltax Linear Response 10.5 / Onkyo A-809 / TvW CD104 / Sansui AU-7500 / Sony CDP-XB930 / Sony MDS-JB980 / Technics S(pylac)A-600 / Technics SL-Q3 / Technics SL-7 / Technics SL-10 / Technics SC-EH600 / Thorens TD-320 Mk II

*

Rubble

• 10378
« Reactie #39 Gepost op: 1 oktober 2017, 20:53:43 »
Bij dat nummer is het laag ook meer voelbaar dan hoorbaar is mijn ervaring. Lastig in zo een grote ruimte.

Rodney Dangerfield

*

Rood

• 10409
« Reactie #40 Gepost op: 1 oktober 2017, 22:18:53 »
Graag namen...

Gr. Hans

Jij , Baardmans en Koen K mogen dat zelf bekend maken  ;)

*

Heintje

• 1455
« Reactie #41 Gepost op: 1 oktober 2017, 22:47:05 »
 ;D ;D ;D

*

Rubble

• 10378
« Reactie #42 Gepost op: 2 oktober 2017, 21:17:11 »
Weet iemand trouwens hoe die kleine witte Totem zuiltjes heten? Met die vierkante metalen drivers (4 inch gok ik). Ik kan ze niet vinden op de Totem website.

Edit: Heb 'm al. Het is de Totem Tribe Tower. Erg volwassen speaker voor zijn maat.
« Laatst bewerkt op: 2 oktober 2017, 21:36:06 door Rubble »

Rodney Dangerfield

« Reactie #43 Gepost op: 3 oktober 2017, 09:37:25 »
Mijn topic is gekaapt!  ;D

Mooi dat een hoop forummers onze ruimte hebben bezocht. Zijn er nog meer mensen die ook de live vs. hifi demo hebben bezocht? Ik ben benieuwd hoe men het vond. Er ging voor ons veel tijd en moeite in de voorbereiding zitten en de uitkomst van het experiment was voor ons eigenlijk ook nog een verrassing tot zaterdagochtend. Wij vonden het absoluut de moeite waard en ik ben heel benieuwd of het voor de bezoekers ook leuk en interessant was, en wat er eventueel beter kan.

*

Leobus

• 518
« Reactie #44 Gepost op: 3 oktober 2017, 17:30:49 »
Een berichtje van het High end forum, dat ik hier ook maar even plaats.

Op X-FI facebookpagina een video van een bezoeker die "vergeet" iets af te rekenen.

Wellicht herkent een van jullie de bewuste persoon?

https://www.facebook.com/xfishow/

Groet,
Leobus