pre amp
« Gepost op: 26 september 2017, 11:43:34 »
hoi audiofreaks.
net een buizenversterker bekomen(jasmine) en nu op zoek naar betaalbare phono preamp.
marktplaats afgestruind en zag n koda kd-233 die bij mn budget past. is dat een aanrader of beter niet doen? misschien weet of heeft iemand  1 staan?
mvg Sybrand

*

Bloom

• 529
  • Bloom's music blooms!
    • What makes Bloom's music bloom?
Re: pre amp
« Reactie #1 Gepost op: 26 september 2017, 12:06:46 »
Die vraag had je gisteren al gesteld en ik heb er ook op geantwoord: https://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=42525.msg1863047#msg1863047

*

minplus

• 6726
  • relax, don't do it
« Reactie #2 Gepost op: 26 september 2017, 15:58:25 »
Ik had hem per pm gezegd dat hij het beter bij Versterkers kon plaatsen omdat daar meer mensen kijken dan bij de website en hij vermoedelijk meer reacties kan verwachten dan 1 plus een advies voor een tuner-voorversterker. Er zijn veel meer mogelijkheden, lijkt me, hoewel die Denon vast leuk is, en mogelijk ook goedkoper.
Omdat hij het forum nog niet goed kent is het nu bij de Versterkers onder Homecinema terecht gekomen en ik zie net dat Satch de oorspronkelijke vraag al naar draaitafels heeft verplaatst, wat ook een optie was..
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

*

Rubble

• 9927
« Reactie #3 Gepost op: 26 september 2017, 17:11:59 »
Die Koda lijkt me een gewone voorversterker en niet specifiek phono.

Als het goedkoop moet raad ik een Behringer PP400 aan. Klinkt prima. Wel alleen voor MM.
"There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot."

Steven Wright