Zal zeker een slok op een borrel schelen. Hoe duur is hij nu ? 1500 ?Gr. Hans
ook gezien je versterker niet aan het lichtnet verbonden is daar zorgt de trafo weer netjes voor
Ook ik heb mijn twijfels over verbetering met een powercord van 1 meter nadat elekronen tientallen of honderden kilometers hebben afgelegd via een hoogspanningsleiding maar wat ik vind doet niet terzake... Als de koper tevreden is en duidelijk het verschil hoort dan is het goed de koper heeft betaald en ik niet ik hoef het verschil ook niet waar te nemen, en dat Afrikaans dorp heeft er niks mee te maken Leobus bepaalt zelf waar hij zijn geld aan uitgeeft!
Citaat van: Wim72 op 27 september 2017, 01:56:13Ook ik heb mijn twijfels over verbetering met een powercord van 1 meter nadat elekronen tientallen of honderden kilometers hebben afgelegd via een hoogspanningsleiding maar wat ik vind doet niet terzake... Als de koper tevreden is en duidelijk het verschil hoort dan is het goed de koper heeft betaald en ik niet ik hoef het verschil ook niet waar te nemen, en dat Afrikaans dorp heeft er niks mee te maken Leobus bepaalt zelf waar hij zijn geld aan uitgeeft!Misschien had ik het vergelijk moeten maken uitgedrukt in kratjes bier ? Dan had je nog meer uitroeptekens kunnen gebruiken . Vergelijk : niks meer en niks minder .Al koopt hij er vijf .
Citaat van: Rood op 27 september 2017, 06:23:45Citaat van: Wim72 op 27 september 2017, 01:56:13Ook ik heb mijn twijfels over verbetering met een powercord van 1 meter nadat elekronen tientallen of honderden kilometers hebben afgelegd via een hoogspanningsleiding maar wat ik vind doet niet terzake... Als de koper tevreden is en duidelijk het verschil hoort dan is het goed de koper heeft betaald en ik niet ik hoef het verschil ook niet waar te nemen, en dat Afrikaans dorp heeft er niks mee te maken Leobus bepaalt zelf waar hij zijn geld aan uitgeeft!Misschien had ik het vergelijk moeten maken uitgedrukt in kratjes bier ? Dan had je nog meer uitroeptekens kunnen gebruiken . Vergelijk : niks meer en niks minder .Al koopt hij er vijf .Het duiden in kratjes bier i.p.v. voedsel voor een Afrikaans dorp maakt het voor de gemiddelde Nederlander wel veel duidelijker en ook reëel vergelijkbaar Zul je net zien is Leobus een wijdrinker...