*

Satch

• 9852
  • We need more cowbell.
    • Ongezond audioverstand
Vaarwel!
« Gepost op: 26 september 2017, 18:58:13 »
Aan mijn tijd als moderator en lid van dit forum is een eind gekomen. Ik heb lang in de spiegel gekeken en die vertelde me dat er onoverbrugbare verschillen zijn. Ik heb genoten van mijn tijd hier en elke seconde die ik hier besteed heb was het waard. Nu ga ik mijn seconden elders besteden. Ik wens iedereen het beste. Geniet van het leven. Soms duurt het leven minder lang dan je hoopte/verwachtte.
Mocht iemand me willen bereiken: Een beetje Goochelen doet wonderen. Nou ja, je kunt me vinden.

Michiel van Zaane.

*

Knosti de Platenwasser

• 2116
  • Geluid: de meest overschatte eigenschap van muziek
    • ReadScapeS
Re: Vaarwel!
« Reactie #1 Gepost op: 26 september 2017, 19:03:36 »
Bedankt!
... on an Electrospective Odyssee.

*

Rood

• 10409
« Reactie #2 Gepost op: 26 september 2017, 19:26:02 »
Groot gelijk Satch .
Er is weinig meer over van de lol die we hier vroeger hadden .
De twee kampen voeren de laatste jaren de boventoon .
Gaaf he ..
Maar ze blijven doorgaan met piemelmeten .
Tijd dat er een nieuw forum komt ?
Bedankt ouwe badmuts .

« Reactie #3 Gepost op: 26 september 2017, 19:30:30 »
Wel erg jammer maar begrijpelijk.

Dank!
Muziek, daar kikker je van op!

*

chansig

• 10620
« Reactie #4 Gepost op: 26 september 2017, 19:30:58 »
Jongensjongens, manmanman....het is een forum maar Satch in ieder geval bedankt voor je inzet. Vaarwel is toch niet nodig ? Lekkere BBQ is altijd leuk en gezwellig.

Gr. Hans
Dutch & Dutch 8M, Sonos, SPL min Phonitor, ZMF Blackwood

*

Be tweeter

• 9396
  • Nog meer niet snappen is maar een kleine stap.
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #5 Gepost op: 26 september 2017, 19:36:56 »
Hoi Michiel,
Dank voor je werkzaamheden.
ik ben na het lezen van je bericht ook even voor de spiegel gaan staan en werd me ervan bewust dat ik best wel vaak aanwezig ben bij het trammelant. Excuses daarvoor.
Dat je niet alleen als moderator maar ook als lid gaat vertrekken is nog een stap verder en ik ga je daarin volgen.
Ook ik ben op mijn eigen naam op het web en onder dezelfde nickname op wat andere fora nog te vinden waar elektronica nog aan de basis ligt van de muziekweergave en niet inmiddels is voorbijgestreefd door holistische benaderingen.
groeten allemaal,
Arjan
We do not embrace reason at the expense of emotion. We embrace it at the expense of self-deception. (Herbert Muschamp)

*

groovy.

• 11504
  • Old school audio.
« Reactie #6 Gepost op: 26 september 2017, 19:38:32 »
Erg jammer Satch maar begrijpelijk.
Bedankt voor je inzet,als mod doe je het niet snel goed.
Ik zie je elders ;)
Lenco l78 widebody 12 inch DV.  Lenco 88 Micro-Seiki cf1.  Luxman l507s. Yamaha M2. Yamaha c4. Elipson 1404 Jerry mod.  Cabasse Prao. Rodec sm200.
 Tapedeck Akai 201d. Cassettedeck Jvc dd5. Burn & Jones super 90 mk2 tonearm. Acoustical Jobo 2800.
Lenco b51.
Old school audio.

« Reactie #7 Gepost op: 26 september 2017, 20:01:09 »
Michiel, nog bedankt voor alles.... :-*
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

*

Jeronimo

• 7004
« Reactie #8 Gepost op: 26 september 2017, 20:17:09 »
Ik vind het erg jammer dat diverse huidige, in mijn ogen en beleving, "pijlers" van het forum vinden dat hier niets meer te halen is. In het bijzonder gelet op de gegeven redenen. Ergens begrijp ik het wel er afscheid wordt genomen. Het kost je tijd en je wilt aan je bijdragen toch energie halen, in plaats dat het energie vreet. Bij deze gelegenheid dank ik de heren van mijn kant, voor wat het waard is, immers ik heb niet of nauwelijks ingebracht op het technische deel van dit forum, voor jullie bijdragen. Want ze waren er voor mij zeker. Na dit zoveelste afscheid zal ik ook aangeven dat ik de afgelopen weken met verbazing de posts in met name het audiolamp-draadje heb gevolgd en gekeken naar de bans die blijkbaar in dat verband moesten worden verricht. Het topic was als ik het wel heb, ervaringen met audiolamp. Het duurde niet lang of er mensen weer moesten inbrengen dat die ervaringen onzin betreft of werden posters of door hen gestelde ervaringen belachelijk gemaakt. Soms niet eens direct, maar leek er een andere agenda aan zogenaamde belangstellende vragen te zitten. Heb je er problemen mee, blijf dan gewoon uit zo'n draadje heb ik vaak gedacht. En ben je echt geïnteresseerd, maak dan een afspraak en ga je eigen ervaring opdoen en maak daarvan dan melding in zo'n draadje, instemmend of afwijzend, whatever. Waarom die dringende wens om anderen terecht te wijzen? Het lijkt wel een religiekwestie, zo persoonlijk werd het hier dan ook weer snel. Ondanks herhaalde verzoeken van de mods om daar van nu eens af te zien. Ik besteed erg veel tijd aan dit forum, doe daarvoor veel inspanning, weliswaar enkel in het muziek-draadje. Ik krijg daar dankzij enkele mede-posters daar nog steeds heel veel voor terug, in kennis en energie. De laatste tijd vind ik het evenwel een stuk minder worden, door al dit gedoe en de impact op de betrokkenheid bij dit forum bij anderen. Alsjeblieft ga met wat meer respect met elkaar om en slik bedenkingen tegen standpunten in als je niet vanuit een bijdrage kan komen.

« Laatst bewerkt op: 26 september 2017, 20:21:30 door Jeronimo »
AVM CD1 Plus Transport + Guido Tent Clock, Exposure 2012S2 DAC, Yamaha CDR-HD1000
Micro Seiki DD-5E + Audio Technica AT33 PTG/II MC, Dual CS-5000 + Denon DL-304 MC
Luxman WL550, Nakamichi 680ZX, Akai GX-635D
Classé CP-500, Classé CA-2100, Graham Slee Reflex C + PSU
Heil AMT Syrinx
Audioquest

*

Tdo

• 10760
  • Smurf?!
« Reactie #9 Gepost op: 26 september 2017, 20:24:50 »

Daar sluit ik me van harte bij aan!  ^-^

*

Jeronimo

• 7004
« Reactie #10 Gepost op: 26 september 2017, 20:27:44 »
Daar sluit ik me van harte bij aan!  ^-^
Ook een extra bedankje van mij voor Satch voor zijn inspanningen voor deze site en de vriendelijke ontvangsten die ik bij hem heb gehad.  :)
AVM CD1 Plus Transport + Guido Tent Clock, Exposure 2012S2 DAC, Yamaha CDR-HD1000
Micro Seiki DD-5E + Audio Technica AT33 PTG/II MC, Dual CS-5000 + Denon DL-304 MC
Luxman WL550, Nakamichi 680ZX, Akai GX-635D
Classé CP-500, Classé CA-2100, Graham Slee Reflex C + PSU
Heil AMT Syrinx
Audioquest

*

morph

• 13709
« Reactie #11 Gepost op: 26 september 2017, 20:52:16 »
In het algemeen: eerlijk gezegd begrijp ik er niet zo heel veel van dat mensen vertrekken.
Dat men zich ergert aan het punt dat sommigen graag anderen de maat nemen kan ik me voorstellen.
Maar dit forum biedt zoveel meer waar het aangenaam over discussiëren is. En daar zit hem nu net de pret.
In ieder geval is dat voor mij de reden waarom ik er (on)regelmatig, maar toch vrij vaak, even kom kijken.

Als reactie op het besluit: trek het oeverloze geneuzel en het wild getrap over en weer met betrekking tot sommige onderwerpen je niet teveel aan en vermaak je in de topics die je wel aanspreken.
De hele maatschappij bestaat uit leuke en vervelende mensen. Die laatste opzoeken zal over het algemeen niet de bedoeling zijn, maar die eerste ontlopen is dat zeker niet.

Bedankt voor je positieve bijdragen, als moderator en medeforummer.
Hopelijk overweeg je nog het afscheid wat minder definitief te maken.

*

minplus

• 7623
  • relax, don't do it
« Reactie #12 Gepost op: 26 september 2017, 21:35:00 »
Daar kan ik me bij aansluiten.
Hartstikke bedankt voor het uitstekende modereren de afgelopen jaren en doodzonde dat je niet gewoon als lid aanwezig blijft.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

*

Benco

• 5573
  • Music was my 1st love and it will be my last !
« Reactie #13 Gepost op: 26 september 2017, 21:52:15 »
Satch ,
Bedankt voor al je inzet , je mooie berichten en het bergen modder-eten.

Ik vind het wel erg jammer dat je ons verlaat , maar wens je veel geluk en plezier met wat je nog gaat doen.

Ik hoop wel nog eens met je af te spreken voor visite
Groet Benco.

*

Wim72

• 1529
« Reactie #14 Gepost op: 27 september 2017, 01:36:15 »
Helaas, het beste gewenst! Wat je nu in de maatschappij ziet de toenemende verschillen in meningen en inzichten tussen verschillende groeperingen en bevolkingsgroepen die blijkbaar onoverbrugbaar zijn en alle bijkomende korte lontjes het is net of de gehele maatschappij radicaliseert in verschillende meningen en overtuigingen en dat zie je terug op het forum helaas.

De gehele wereld is op drift en het sentiment neemt het over van het verstand.