Ik vind het erg jammer dat diverse huidige, in mijn ogen en beleving, "pijlers" van het forum vinden dat hier niets meer te halen is. In het bijzonder gelet op de gegeven redenen. Ergens begrijp ik het wel er afscheid wordt genomen. Het kost je tijd en je wilt aan je bijdragen toch energie halen, in plaats dat het energie vreet. Bij deze gelegenheid dank ik de heren van mijn kant, voor wat het waard is, immers ik heb niet of nauwelijks ingebracht op het technische deel van dit forum, voor jullie bijdragen. Want ze waren er voor mij zeker. Na dit zoveelste afscheid zal ik ook aangeven dat ik de afgelopen weken met verbazing de posts in met name het audiolamp-draadje heb gevolgd en gekeken naar de bans die blijkbaar in dat verband moesten worden verricht. Het topic was als ik het wel heb, ervaringen met audiolamp. Het duurde niet lang of er mensen weer moesten inbrengen dat die ervaringen onzin betreft of werden posters of door hen gestelde ervaringen belachelijk gemaakt. Soms niet eens direct, maar leek er een andere agenda aan zogenaamde belangstellende vragen te zitten. Heb je er problemen mee, blijf dan gewoon uit zo'n draadje heb ik vaak gedacht. En ben je echt geïnteresseerd, maak dan een afspraak en ga je eigen ervaring opdoen en maak daarvan dan melding in zo'n draadje, instemmend of afwijzend, whatever. Waarom die dringende wens om anderen terecht te wijzen? Het lijkt wel een religiekwestie, zo persoonlijk werd het hier dan ook weer snel. Ondanks herhaalde verzoeken van de mods om daar van nu eens af te zien. Ik besteed erg veel tijd aan dit forum, doe daarvoor veel inspanning, weliswaar enkel in het muziek-draadje. Ik krijg daar dankzij enkele mede-posters daar nog steeds heel veel voor terug, in kennis en energie. De laatste tijd vind ik het evenwel een stuk minder worden, door al dit gedoe en de impact op de betrokkenheid bij dit forum bij anderen. Alsjeblieft ga met wat meer respect met elkaar om en slik bedenkingen tegen standpunten in als je niet vanuit een bijdrage kan komen.