Audio systeem werkt niet meer
« Gepost op: 7 oktober 2017, 17:24:55 »
Ik wouw juist achterste speakers installeren in mijn auto die origineel geen achterspeakers had, de radio is een pioneer mvh180ui met 4x 50w uitgang waarvan de voorste al gebruikt ware dan, ik heb nieuwe kabels gelegd naar achter en de boksen geinstalleert in de plank, de voorste boksen werkte uitstekend, maar na dat ik die achterste boksen had aangesloten werkte er geen enkele meer, helemaal niks meer uit te krijgen, ook niet na ik de achterspeakers had afgekoppeld, alle zekeringen zijn in orde, de radio zelf ligt op en kan alles nog zoals het hoort, ik heb de output nagekeken van de radio en geeft enkel lingsachter een output van -2,3V, dus de polariteit is ook gewisselt van de output van links achter (ja ik meet het juist uit de kabels heben benaming) ik weet niet wat het probleem zou kunnen zijn iemand een idee? Danku.

*

geerd

• 5207
  • scheun ja
Re: Audio systeem werkt niet meer
« Reactie #1 Gepost op: 7 oktober 2017, 17:55:24 »
kapot
les is more

*

chansig

• 10494
« Reactie #2 Gepost op: 7 oktober 2017, 17:59:51 »
Wat dan ?

Gr. Hans
Dutch & Dutch 8M, Sonos, SPL min Phonitor, ZMF Blackwood

« Reactie #3 Gepost op: 7 oktober 2017, 18:17:49 »
kapot
Danku voor de reactie maar wat zou er kapot zijn?

*

geerd

• 5207
  • scheun ja
« Reactie #4 Gepost op: 7 oktober 2017, 19:52:30 »
de radio tenminste het versterkertje wat erin zit .
les is more

*

Jerryl

• *
  • 40
  • Reggae is my heart, Reggae is my soul!
« Reactie #5 Gepost op: 8 oktober 2017, 20:13:54 »
Heb je nu alleen de achterspeakers afgekoppeld of ook de speakerdraden bij de radio voor de achterspeakers?
Mocht de bedrading voor de achterspeakers nog aangesloten zijn, koppel deze ook even los voor de zekerheid. Misschien dat deze bedrading ergens kortsluiting veroorzaken.
One good thing about music, when it hits you, you feel no pain!