Ongenuanceerde opmerkingen vind ik doorgaans volstrekt niet grappig, dus ik denk dat mijn reactie hier prima op zijn plek was.
Je kan wel even roepen dat je beweringen onomstotelijk bewezen wil zien, dat is makkelijk om als eis te stellen. Maar dan houd zo'n forum al snel op als er alleen bewezen waarnemingen gemeld mogen worden in een topic.
Jij kent dat niet klankverschillen veroorzaakt door bekabeling, tijdens het uitoefenen van je audiohobby.
Ik hoef niets bewezen te zien, maar je zal mij - niet meer in ieder geval - ook zelden of nooit horen zeggen dat apparaat A beter klinkt dan apparaat B.
Persoonlijk (let op DAT woord) houd ik er de mening op na dat significante klankverschillen uitsluitend te vinden zijn tussen luidsprekers onderling en naalden/elementen onderling. Significante klankverschillen zijn wat mij betreft NIET te vinden tussen versterkers onderling, cd-spelers onderling, DAC's onderling, draaitafels onderling, kabels onderling en wat vergeet ik nog. TENZIJ je appels met peren vergelijkt, dus bijvoorbeeld brol met goed gebouwde hifi-apparatuur.
Maar goed, dat is maar een persoonlijke mening.
Jouw uitspraak over de Technics is geen mening, maar een feit. Althans, zo breng je het.