*

minplus

• 7947
  • relax, don't do it
Re: Ziggo stopt binnen 3 jaar met analoge radio en TV
« Reactie #15 Gepost op: 20 december 2017, 19:32:14 »
In buitengebieden zijn ze vrijwel allemaal zichtbaar vanaf de openbare weg maar daar kunnen ze het moeilijk verbieden omdat er geen kabel ligt. Los daarvan heb je voor binnen de stad gecamoufleerde schotels die er uit zien als een lamp of balkonverwarming ;D
Maar over een jaar of 20 zijn de dino's als wij uitgestorven in Nederland en kijkt de hele goegemeente achteraf via internet inclusief de reclame die ik nu gelukkig niet hoef te zien.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

*

geerd

• 5498
  • scheun ja
« Reactie #16 Gepost op: 20 december 2017, 21:41:01 »
over 20 jaar krijgen ze bij de geboorte een chip ingeplant [wie weet al ervoor] en dat is alles tv radio paspoort telefoon rijbewijs bank app cloud watsapp instagram en heel de rest .
zit iedereen als een zombie voor zich uit te staren en wordt praten als iets van vroeger gezien
les is more

« Reactie #17 Gepost op: 20 december 2017, 21:54:34 »
Dat zou ik wel heel jammer vinden. Ik heb nl een perfecte FM Ontvangst via de analoge Ziggo kabel. De klank is met veel zenders werkelijk formidabel te noemen met mijn Sony sa5es tuner! 😉
Voor diegene die nog analoge radio via de kabel via Ziggo luisteren:
https://tweakers.net/nieuws/133025/ziggo-stopt-binnen-drie-jaar-met-analoge-tv-en-radio.html

« Reactie #18 Gepost op: 22 december 2017, 07:46:20 »

Mooi een reden om te stoppen met Ziggo!
Reden: Kan ik mijn DVD - Recorder niet meer gebruiken!
« Laatst bewerkt op: 22 december 2017, 07:50:13 door Germen »

*

dimitri

• 1271
  • död åt vek punk!
« Reactie #19 Gepost op: 22 december 2017, 14:52:27 »
Mss wel, voor wietplantjes is er ook een wet dat je die mag hebben tot een max van 5 plantjes geloof ik.
Dat is een mythe.  Er bestaat geen wet die het toestaat 5 plantjes te hebben.  Dat het wordt gedoogd, ja soms wel soms niet ;)
Lenco L75                  | SME3009 imp.      | Denon DL-304
Cinemag 3440-A SUT
Pioneer SX-5560
Tannoy Arden mk.1

*

minplus

• 7947
  • relax, don't do it
« Reactie #20 Gepost op: 22 december 2017, 15:01:19 »
Het was meen ik zoiets als tot 5 plantjes krijg je geen boete maar worden ze alleen vernietigd.

*

jpio

• 4398
  • dik tevreden met dunne vliezen
« Reactie #21 Gepost op: 22 december 2017, 16:27:33 »
Ja inderdaad.. het wordt gedoogd maar hier dus niet. Boeit mij verder niet overigens.
Pioneer 20 serie, Onkyo-D, HK, Nakamichi, Philips 104, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Alesys monitor.

*

Roots

• 1863
  • I have Reggae Mylitis.
« Reactie #22 Gepost op: 22 december 2017, 17:38:11 »
5 plantjes wordt gedoogd zolang er niemand over klaagt en ze niet onder kunstlicht staan...Maar zodra je er meer dan 3 gram vanaf knipt ben je weer wel strafbaar :)
Thiel 3.6, Krell FPB200C, Krell KRC HR/KPE Ref, Sony SACD 555ES, North Star usb 32, Thorens TD160Smk4/SME3/Goldring Eroica LX

« Reactie #23 Gepost op: 22 december 2017, 18:01:26 »
ja echter mag hier niet, geen antenne, schotel of wat dan ook zichtbaar boven de 1.80m

Grootste onzin...

Volgens aetikel 10 van het Europees Verdrag van de Rechten van de Mens (EVRM) mag dat gewoon. Verdrag van Rome noemen ze t ook wel eens. Hierin staat de vrijheid van meningsuiting beschreven. Dit recht omvat de vrijheid een mening te koesteren en de vrijheid om inlichtingen of denkbeelden te ontvangen of te verstrekken( dus ook een schotel), zonder inmenging van enig openbaar gezag en ongeacht grenzen.

Gewoon plaatsen.

Je hebt geen buitenantenne nodig om informatie binnen te krijgen.... Je hebt alleen een goede buitenantenne nodig om geluidstechnisch alles uit FM te halen wat mogelijk is, maar dat gaat artikel 10 niet over.

*

minplus

• 7947
  • relax, don't do it
« Reactie #24 Gepost op: 22 december 2017, 18:25:35 »
5 plantjes wordt gedoogd zolang er niemand over klaagt en ze niet onder kunstlicht staan...Maar zodra je er meer dan 3 gram vanaf knipt ben je weer wel strafbaar :)

Ik meen me te herinneren dat je in de jaren 70 best een plant in de tuin/op de vensterbank mocht hebben, maar zodra er een droog blad aanzat was je strafbaar. ;D
Maar goed, altijd minder erg dan ik meen begin jaren 60 toen mensen een maand cel of meer kregen die een gram hasj in bezit hadden. Vijftig liter jenever was geen probleem.

Een antenne trouwens ook niet.

*

jpio

• 4398
« Reactie #25 Gepost op: 22 december 2017, 18:36:40 »
;D
Pioneer 20 serie, Onkyo-D, HK, Nakamichi, Philips 104, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Alesys monitor.

*

hrcc

• 654
« Reactie #26 Gepost op: 25 december 2017, 18:53:48 »

Da's wel heul weinig, staat er ook iets in over de hoeveelheid kristallen die je er af mag zeven/wrijven  :D
vriendelijke groet,
cees

luistert allen naar fip radio: jazz en wijde omstreken !

*

minplus

• 7947
  • relax, don't do it
« Reactie #27 Gepost op: 25 december 2017, 19:46:28 »
Hangt er mogelijk vanaf of je het met je schoenzolen of je vingers doet en vooral of je ze daarna gaat aflikken. Van Opstelten en Teeven, onze nationale boevenjagers mocht het laatste beide vast niet. :-\

*

analogman

• 389
  • Muziekliefhebber/ingenieur/audiofiel
« Reactie #28 Gepost op: 27 december 2017, 14:59:34 »
Back on topic, vandaag in het nieuws: Ziggo gaat tot 2021 nog door met analoge radio

https://www.telecompaper.com/nieuws/ziggo-stopt-met-analoge-tv-maar-gaat-door-met-analoge-radio

*

jpio

• 4398
« Reactie #29 Gepost op: 27 december 2017, 15:44:09 »
Broevaa Haroo