*

muziekfreak

• **
  • 81
  • Niet veel temelden!
Re: duson cd100 probleem
« Reactie #15 Gepost op: 18 februari 2018, 07:33:06 »
Duson! Ik had destijds die hele set op een Driade 103 MKII speaker (super zeldzaam) set draaien...was goed tepruimen en mooi grijs met blauwe ledjes. Dat was mooi spul!

« Reactie #16 Gepost op: 18 februari 2018, 13:48:28 »
Driade 103 is inderdaad mooi, heb in mijn hobbykamer nog een setje driade 85 staan maar ie missen wel laag.
De duson set speel ik op engelse speakers van het merk keesonic KBM , dit is een vierweg, zitten speakers in van dalesford wat ook gebruikt werd in spendor en rogers, deze speakers hebben mijn b&w 801 vervangen want die waren moeilijk te plaatsen in mijn huidige woonkamer, in mijn vorige huis zat ik ongeveer 8 meter van de 801 af en dat klonk super en nu zit ik 4 meter van de speakers ondanks dat de kamer 70 vierkante meter is, helaas heb ik maar een mogelijkheid om de speakers opeen vrouwvriendelijke manier te plaatsen.

*

Heintje

• 1562
« Reactie #17 Gepost op: 18 februari 2018, 14:12:28 »
Enkele jaren geleden mijn Audioanalyse C600 en A9 verkocht in uitstekende staat: optisch bijna in nieuwstaat en nog uitstekend klinkend.
Was een fijne set, ik heb er nog documentatie van liggen.

« Reactie #18 Gepost op: 18 februari 2018, 14:44:32 »
Super mooi de a9, mijn broer heeft de duson uitvoering a10, zijn zware jongens, op de hobbykamer heb ik een audio analyse pa90 staan, heb laatst wel het een en ander moeten doorsolderen,  dat was een tijdrovend klusje want je kan bijna nergens bij zonder alles uit elkaar te halen, maar hij klinkt nu weer top.