*

richard

• 3812
Re: McIntosh MT 2
« Reactie #15 Gepost op: 5 maart 2018, 22:11:44 »
Waarschijnlijk heel goed,maar echt mooi vind ik hem niet.
Alweer een product in de ontwikkeling naar een premium lifestyle modemerk in plaats van serieuze hifi. Draaitafels met kermisverlichting en buizenversterkers met groene ledjes onder de buizen; eigenlijk pure kitsch.

Dat zie je wel in meer productgroepen gebeuren; interessant voor de rijke 'audiofiel' die wel eens van McIntosh heeft gehoord, maar eigenlijk alleen nog maar een merknaam voor een product wat nog geen schaduw is van wat het ooit was.
Genoeg is beter.

*

Rubble

• 10378
« Reactie #16 Gepost op: 6 maart 2018, 07:36:35 »
Waarschijnlijk heel goed,maar echt mooi vind ik hem niet.
...en buizenversterkers met groene ledjes onder de buizen

Ja dat viel me in Alkmaar ook op. Heel erg goedkoop aandoend.
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

*

Steven

• 378
  • Musical Fidelity... Zegt genoeg dacht ik.
« Reactie #17 Gepost op: 8 maart 2018, 20:08:55 »
4995 bij onze Britse overbuurtjes ( What Hi-Fi ), das best veel knakken ( 5603 ) voor een instapper  :o
« Laatst bewerkt op: 8 maart 2018, 20:36:39 door Steven »
Isotek Orion 4-way > Mac mini 2011 > BitPerfect > Musical Fidelity V-Link 192 > Musical Fidelity M1Dac >
 Musical Fidelity M3i > Monitor Audio Gold GS 10

Neutrale zone, en af en toe, een stapje daar buiten.

*

minplus

• 7676
  • relax, don't do it
« Reactie #18 Gepost op: 8 maart 2018, 21:15:35 »
Zal hier dus nog meer in euri zijn wanneer hij hier te krijgen is.
Maar goed, de ene instapper is de andere niet. Sommige instappers zijn gewoon erg goed, gaan je leven mee en zijn daarna nog net zo onbetaalbaar als een nieuwe (helemaal in Nederland).

Leuk hoe hier ook weer sommigen een bepaalde specifiek eigen stijl niet kunnen waarderen met in dit geval groen of blauw oplichtende onderdelen (even de knuppel in het hoenderhok ;D).
Ik heb de stijl begin jaren 70 voor het eerst gezien en meteen gewaardeerd. Ik vind oplichtende tekst la Mac net iets boel veel mooier dan zwarte tekst op een versterker om maar iets te noemen.
Dat laatste los van de kwaliteit.

If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

*

Steven

• 378
  • Musical Fidelity... Zegt genoeg dacht ik.
« Reactie #19 Gepost op: 8 maart 2018, 21:24:12 »
https://www.whathifi.com/news/mcintosh-expands-turntable-range-entry-level-mt2-precision

Ze hebben em tussentijds wel wat beschaafder gemaakt ( in vergelijk met de door jouw geposte foto ) -+
Isotek Orion 4-way > Mac mini 2011 > BitPerfect > Musical Fidelity V-Link 192 > Musical Fidelity M1Dac >
 Musical Fidelity M3i > Monitor Audio Gold GS 10

Neutrale zone, en af en toe, een stapje daar buiten.

*

geerd

• 5395
  • scheun ja
« Reactie #20 Gepost op: 9 maart 2018, 18:38:09 »
is gewoon een nette speler en of hij zijn geld waard is is nog de vraag zal ik de mijnen ervoor inruilen nee , zijn grotere broertje wel gehoord mooi spul maar mocht de prijs zo hoog zijn als hier gesteld nee dank je
les is more