Wilson Audio WITT mk2
« Gepost op: 26 maart 2018, 22:47:18 »
Beste freaks,

Twee jaar geleden, na het betrekken van een kleinere woning, zijn mijn Witt's de stalling in gegaan.
Daar ik het thuis niet eens kan worden over de kwaliteit vs looks in een kleine woonkamer en het feit dat ze ietwat te veel lucht verplaatsen moeten ze het huis verlaten.

De Witt's zijn optisch en technisch in 95% staat, hieronder mijn toelichting;
-  Ontdaan van de schuimen deflectiepanelen die Wilson aan de voorzijde van de kasten plakten, helaas heeft Wilson er vroeger geen rekening mee gehouden dat het schuim met de jaren vergaat. Veel eigenaren van de Witt's verwijderen hierdoor het schuim. Ze zijn wel leverbaar bij de NL importeur.

-  De kasten zijn mooi, op de achterzijden wat 'chips' uit de lak. Herstelbaar. Geen noemenswaardige mankementen aan de voorzijden.
-  Wilson Spikes aanwezig

Drivers:
-  Alles 100% origineel en in optisch goede staat. werking 95%: één tweeter heeft mogelijk? een probleem. Schelle klanken in een klein toonbereik, voornamelijk hoorbaar tijdens pianostukken. 

Wat nu?
De luidsprekers staan nu mooi(dus 95%) te spelen maar moeten het huis verlaten. Iets kleins zal ervoor in de plaats komen.
Daar ik geen idee heb over hoe het probleem met de tweeter opgelost kan worden zal ik ze 'as is' verkopen.

De potentiële koper is welkom voor een luistersessie, mag zijn muziek en hardware meenemen.
In overleg is een handige-harry/koper vrij zijn gereedschap/meetinstrumenten mee te nemen om naar de tweeter te kijken.
Alkmaar

Foto's: graag even PM met uw mailadres!
Vraagprijs 2000 door twijfel aan tweeter. Vraag gerust de prijs op voor een nieuwe unit van de importeur!

Huidige opstelling:
Witt's mk2
Sansui au-x901  :)
Denon dcd-1400
Streamen mogelijk via airport

« Laatst bewerkt op: 26 maart 2018, 22:58:23 door HeatoN »