Beste audio liefhebbers,

Ik ben op zoek naar iemand die me meer achtergrond informatie kan geven over een set IMF speakers die in ons bezit zijn.

Het gaat om 2 sets die in een opstelling van front en rear speakers staan opgesteld:

Front: IMF Profesional Monitor speakers

Om welke uitvoering gaat dit? De MKIII, MKIV of MKVII? Achterop de speakers staat in ieder geval als serienummer geschreven: '1616ML'
Naast het model ben ik ook op zoek naar meer achtergrond info: bouwjaar, specs, etc.

Rear: IMF RSPM MKIV

Het model is dus bekend, maar ook hier graag wat meer achtergrond informatie: Specs, bouwjaar, etc.

Bij de set is ook nog een Center speaker: KEF Q9c

We zijn van plan om de complete set te verkopen. De set is in 2012 aangeschaft door mijn oom (een echte audio liefhebber), die reeds overleden is. De exacte conditie van de speakers is ons niet bekend, maar hij hield zijn spullen / apparatuur altijd in topconditie.
De set is sinds zijn overlijden in 2013 niet meer in gebruik geweest. We gunnen de set (voor een eerlijke prijs) aan een echte audio liefhebber.

Dus heb je meer info over deze mooie speakers dan hoor ik je graag! Ook als je serieuze interesse hebt mag je natuurlijk altijd alvast een onderbouwd bod uitbrengen via een persoonlijk bericht.

Als we alle info compleet hebben, gaan we de set onder andere op dit forum te koop zetten. Alvast bedankt voor je reactie!

De foto's:

IMF Profesional Monitor speakers

Rear: IMF RSPM MKIV

Center speaker: KEF Q9c

*

i2Paq

• 3047
  • Beleving is puur persoonlijk
Re: Prachtige set IMF speakers.. maar om welke uitvoeringen gaat het precies?
« Reactie #1 Gepost op: 29 april 2018, 11:01:04 »
Gecondoleerd met jullie verlies.

Neem eens contact op met Dhr Seldenrijk (klik leid naar advertentie op Marktplaats).

Hij weet veel, zo niet alles, van IMF speakers en is een zeer prettige persoonlijkheid.

Je speakers zijn best wel bijzonder en dus ook wat waard. Laat je niet bedonderen door handelaren of gelukzoekers en het is verstandig dat jij je goed laat informeren over de waarde!

Zelf heb ik de IMF TLS50 en TLS80 gehad en speel met een kleine IMF op mijn werk.

Jouw modellen zijn gewild en naast de TLS die ik heb gehad fantastisch om naar te luisteren.

Tot vandaag de dag nog steeds spijt dat ik de TLS80 heb verkocht!
« Laatst bewerkt op: 29 april 2018, 11:05:43 door i2Paq »
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

*

J.B.L

• 3582
« Reactie #2 Gepost op: 29 april 2018, 21:20:34 »
Gecondoleerd Filip! Zoals i2paq al aangaf zijn het bijzondere speaker en dhr. Seldenrijk is "the one to go" als het om IMF speakers gaat. Wellicht kan hij je ook meer vertellen over de waarde zodat je niet op de 1e dag 50 mails van handelaren gaat krijgen. :)
Ik gok toch tegen ~1000,- / set, zo niet meer.

« Reactie #3 Gepost op: 30 april 2018, 07:40:27 »
Gecondoleerd met jullie verlies.

Neem eens contact op met Dhr Seldenrijk (klik leid naar advertentie op Marktplaats).

Hij weet veel, zo niet alles, van IMF speakers en is een zeer prettige persoonlijkheid.

Je speakers zijn best wel bijzonder en dus ook wat waard. Laat je niet bedonderen door handelaren of gelukzoekers en het is verstandig dat jij je goed laat informeren over de waarde!

Zelf heb ik de IMF TLS50 en TLS80 gehad en speel met een kleine IMF op mijn werk.

Jouw modellen zijn gewild en naast de TLS die ik heb gehad fantastisch om naar te luisteren.

Tot vandaag de dag nog steeds spijt dat ik de TLS80 heb verkocht!

Super! Dank voor de informatie. Ik heb inmiddels de heer Seldenrijk een bericht gestuurd.