advies geluidsversterking voor presentatie
« Gepost op: 26 juni 2018, 14:19:17 »
Goeiedag,

Weet niet of ik precies in de juiste categorie deze vraag stel, maar ik probeer het gewoon.
In augustus host ik een presentatie over een veelbesproken onderwerp: depressie/burnout bij jongvolwassenen.

Nu is mijn vraag: kan ik ergens twee goede geluidsversterkers huren of aanschaffen? :D

Bedankt alvast.
« Laatst bewerkt op: 26 juni 2018, 14:45:30 door Tdo »

*

chansig

• 10802
Re: advies geluidsversterking voor presentatie
« Reactie #1 Gepost op: 26 juni 2018, 17:55:14 »
Weet niet hoeveel het moet gaan versterken: ziggodome of klaslokaal?

Voor het laatste zou ik kijken op Marktplaats en zien of je daar voor 50 euro iets simpels maar wel doeltreffend kan scoren.

Gr. Hans
Dutch & Dutch 8M, Paradigm Pw Link, 2 BK XLS 200 subwoofers

*

richard

• 3902
Re: advies geluidsversterking voor presentatie
« Reactie #2 Gepost op: 26 juni 2018, 18:12:27 »
Voor eenmalig gebruik? Dan zou ik niets kopen maar huren, er zijn veel bedrijfjes die aan AV verhuur doen, vast ook wel een bij je in de buurt. Die kunnen je ook adviseren, naast versterkers heb je vast wat meer nodig als microfoons, luidsprekerboxen, mengpanelen en dergelijke. Misschien zelfs iemand die voor je achter de knoppen zit.

Wil je zelf gaan klooien kan het wel eens op een depressie uitlopen als de boel het niet doet tijdens je presentatie.

In een klein zaaltje of lokaal zou het ook prima zonder versterking kunnen, dan moet je wel letten op de akoestiek van de ruimte. Heeft de locatie waar je het zaaltje huurt geen mogelijkheden?

En kom je er helemaal niet uit:

« Laatst bewerkt op: 26 juni 2018, 18:17:09 door richard »
Genoeg is beter.