nanopad in reason werkt niet goed
« Gepost op: 18 augustus 2018, 15:30:43 »
hoi audiofreaks van nederland

ik heb n oude nanopad (1) bemachtigd en daarmee wil ik wat spelen in Reason.. ik heb de nieuwste reason demo versie en daar heb ik na wat sleutelen in de settings de nanopad als midiapparaat gekregen en krijg ik ook de streepjes te zien als ik record, maar er komt geen geluid terug bij de playback.. het gaat dus om de eerste versie van de korg nanopad, de drivers heb ik gewoon geinstalleerd, bij het configuratietooltje lijken geen belangrijke opties te zitten, alleen keuze tussen 32 en 64 bit versie..

*

seoman

• 1151
  • No Comment
Re: nanopad in reason werkt niet goed
« Reactie #1 Gepost op: 19 augustus 2018, 01:08:13 »
hoi audiofreaks van nederland

ik heb n oude nanopad (1) bemachtigd en daarmee wil ik wat spelen in Reason.. ik heb de nieuwste reason demo versie en daar heb ik na wat sleutelen in de settings de nanopad als midiapparaat gekregen en krijg ik ook de streepjes te zien als ik record, maar er komt geen geluid terug bij de playback.. het gaat dus om de eerste versie van de korg nanopad, de drivers heb ik gewoon geinstalleerd, bij het configuratietooltje lijken geen belangrijke opties te zitten, alleen keuze tussen 32 en 64 bit versie..

Als je midi opneemt moet je ook weer iets koppelen aan de midi uitvoer.
Heb je wel een synth oid gekoppeld aan de uitgang van de recorder?

Groeten Simon

"Is it freedom to choose what is not a choice?
Or is it freedom to silence what is not a voice?"