*

jpio

• 4435
  • dik tevreden met dunne vliezen
Lettertype
« Gepost op: 20 augustus 2018, 14:19:13 »
Zo te zien is het forum lettertype veranderd/verkleind?
Voor mij zeker geen aanwinst tot dusver en zie niet hoe ik zuks kan veranderen in het menu.
Iemand tips of zie ik iets over het hoofd in deze?
Pioneer 20 serie, Onkyo-D, HK, Nakamichi, Philips 104, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Alesys monitor.

*

i2Paq

• 3125
  • Beleving is puur persoonlijk
Re: Lettertype
« Reactie #1 Gepost op: 20 augustus 2018, 14:42:50 »
Reset browser?
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

*

minplus

• 8038
  • relax, don't do it
« Reactie #2 Gepost op: 20 augustus 2018, 14:46:29 »
Ctrl+ of ctrl0   ?
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

*

Opa S.

• 7392
  • Scheef en toch geen schaats
    • Second Life Audio
« Reactie #3 Gepost op: 20 augustus 2018, 15:11:16 »
Gebeurt vaker, inderdaad even browser of systeem aan en uit doen, dan is 't meestal opgelost.
With sufficient thrust ducks fly just fine.
            >(.)__ <(.)__ =(.)__ 
               (___/  (___/  (___/

*

minplus

• 8038
  • relax, don't do it
« Reactie #4 Gepost op: 20 augustus 2018, 15:36:57 »
Hier gebeurt het regelmatig als 1 van het kattentuig over het toetsenbord wandelt of erop gaat liggen.

*

jpio

• 4435
« Reactie #5 Gepost op: 20 augustus 2018, 17:04:42 »
Dus bij jullie is alles nog bij het oude begrijp ik uit de antwoorden?
Als ik type is er niets aan de hand.. als ik op verzenden klik dan krijg ik dat kleinere lettertype in beeld van de boodschap.
Pioneer 20 serie, Onkyo-D, HK, Nakamichi, Philips 104, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Alesys monitor.

*

minplus

• 8038
  • relax, don't do it
« Reactie #6 Gepost op: 20 augustus 2018, 17:32:53 »
Klopt, hier geen probleem. Heb er 1 kat uitgemikt en ze verder wat eten gegeven dus die hebben geen mol-neigingen momenteel.

*

jpio

• 4435
« Reactie #7 Gepost op: 20 augustus 2018, 17:45:22 »
probleem lijkt opgelost met het toestaan van allerlei trackers en heb de zoomfunktie in ere hersteld
« Laatst bewerkt op: 20 augustus 2018, 17:52:47 door jpio »

*

minplus

• 8038
  • relax, don't do it
« Reactie #8 Gepost op: 20 augustus 2018, 18:03:08 »
Tjeez, wat ingewikkeld en de trackers hebben je in de wurggreep? Zoomen is wel praktisch natuurlijk. ;D

*

jpio

• 4435
« Reactie #9 Gepost op: 21 augustus 2018, 16:07:03 »
kan het uitzetten op deze pagina edoch je staat er versteld van, tenminste ik, door hoeveel bedrijven je in de gaten gehouden wordt en wat er op je computer gedumped wordt.. :(

*

Bloom

• 635
  • Bloom's music blooms!
    • What makes Bloom's music bloom?
« Reactie #10 Gepost op: 21 augustus 2018, 18:52:36 »
Kwestie van de goeie beveiligingen te draaien. Ik heb alleen JavaScript toegestaan voor forum.audiofreaks.nl en NIETS anders met behulp van ScriptSafe en gebruik verder uBlock Origin als adblocker, Privacy Badger als trackerstopper en Cookie AutoDelete om cookies te wissen als IK ze niet meer nodig  heb. Werkt prima. Deze add-ons of extensies bestaan zowel voor Firefox als voor Chromium (dat is de open source versie van de spyware die Google Chrome heet). Ik werk momenteel met Chromium.

*

jpio

• 4435
« Reactie #11 Gepost op: 21 augustus 2018, 19:09:06 »
Heb ik en daarom loopt eea niet meer zoals voorheen zonder blokkers. Als ik weet wat eea veroorzaakt dan kan ik er wat mee en weet ik het niet dan ga ik op zoek door bijv. hier, of elders, een vraag daarover te stellen. :)

*

Bloom

• 635
  • Bloom's music blooms!
    • What makes Bloom's music bloom?
« Reactie #12 Gepost op: 21 augustus 2018, 21:46:33 »
Ik heb het geprobeerd onder Windows 10 en onder Debian Linux. Beide geen enkel probleem met deze site en alle voornoemde beveiligingen ge´nstalleerd.
Heb je misschien nog een andere beveiliging draaien die niet in mijn lijstje staat?

*

jpio

• 4435
« Reactie #13 Gepost op: 22 augustus 2018, 11:33:40 »
ik werk sws nog met win7 en heb idd nog wat andere zaken meedraaien maar heb verder geen problemen meer nu.