Help! Mazda 3 Bose Soundsystem
« Gepost op: 30 augustus 2018, 16:37:27 »
Ik weet niet dat iemand me hier kan helpen maar ik zit met een audio probleem en op het internet kan ik er niks over vinden.

Het probleem is als volgt: Ik heb een mazda 3 met Bose boksen (9 delig sterio installatie die standaard in de mazda 3 skycruise zit). Deze werken soms helemaal uitstekend. Maar soms als ik mijn auto start kraken ze. Soms kraken ze heel hard soms ook nauwelijks te horen en soms werken ze perfect. Ik heb al geprobeerd te wisselen van radio zender, bluetooth, liedjes, maar eens dat ze kraken blijven ze kraken, totdat ik volledig mijn motor uit zet en de motor opnieuw aanzet. Meestal is het dan gefixt en kraken ze niet meer. Soms moet ik de motor ook enkele keren opnieuw opstarten voor dat het kraken verdwijnt of nauwelijks te horen wordt. Ik heb ook al geprobeerd de audio te muten en opnieuw op te zetten maar dit heeft geen effect het kraken blijft totdat ik de motor volledig afzet en herstart. Hier ben ik dan voor al verschillende keren naar de garage geweest maar ze weten niet wat het probleem kan zijn. Als het kraakt zijn het alleen de voorste 3 boksen niet degene in de deur. Deze zijn al reeds vervangen door nieuwe maar het probleem blijft...

Heeft iemand enig idee wat dit probleem zou kunnen zijn zelf de garage heeft er geen idee van zelf de Bose fabrikant niet.
Alvast bedankt.

Re: Help! Mazda 3 Bose Soundsystem
« Reactie #1 Gepost op: 5 september 2018, 22:27:16 »
Dan zal de Bose dsp / versterker wel defect zijn. Met aan- uitzetten van het contact zet je die versterker ook uit/aan en reset je de boel weer 's.