Re: Versterker voor Infinity Renaissance 90
« Reactie #15 Gepost op: 1 november 2018, 12:08:50 »
Als je de verkoper vraagt om jou te bellen, wilt men weleens niet reageren inderdaad...waarschijnlijk hebben ze al zo veel allerlei vragen gekregen dat ze daar geen zin meer in hebben om het via de telefoon te doen...vraag anders om zijn telefoonnummer en bel zelf. Ik ken diegene en hij is nogal stroef (hobby handelaar).

De aanhouder wint ;-) Bellen is helaas niet gelukt, zomaar je telefoonnummer doorgeven aan iemand die serieus ge´nteresseerd is in je product is blijkbaar toch nog eng. Maar ik heb wel via Marktplaats een afspraak gemaakt voor as. zondag. Wish me luck!

Zelf ben ik meer een beller. Ik spreek iemand graag even voordat ik 200+ kilometer ga rijden om naar een versterker van meer dan 1000 Euro te gaan kopen. Gezond wantrouwen is prima, maar het moet wel gezond blijven... Moeders de vrouw gaat mee op sleeptouw, dus als het niks is maken we er een dagje uit van :-)

Ps. als je de verkoper kent weet je dan ook wat van de spullen die hij aanbiedt? Zelf gaf hij aan de versterker (en zijn luidsprekers) te verkopen omdat hij overstapt op een actief systeem.

*

tito

• 9806
« Reactie #16 Gepost op: 1 november 2018, 13:02:33 »

« Reactie #17 Gepost op: 5 november 2018, 11:27:44 »
Gisteren de TEAC opgehaald. De verkoper bleek een, wat oudere, aardige mijnheer. De TEAC stond er super bij en klonk op de luidsprekers van de verkoper prima, dus heb ik 'm in de kofferbak geladen.

De eerste observaties na een paar uurtjes spelen gisteravond:

Wat een geweldige power! Precies waar ik naar op zoek was voor de Ren 90's. Wat je door de TEAC richting de Infinitys stuurt klinkt fantastisch. Bij gebrek aan een beter woord zou ik het willen omschrijven als 'moeiteloos'. Ik hoor nu wat ik de afgelopen jaren heb gemist. De TEAC opent het volledige potentieel van de Ren 90's en laat ze echt zingen. Ik vind het geluid heel precies, maar niet analytisch. Dit is met voorsprong de beste versterker die ik op de luidsprekers heb gehad. Voor mij echt een top combinatie. Past perfect bij de muziek waar ik graag naar luister. De versterker is zo op het oog ook heel mooi gemaakt. Alles is mooi strak afgewerkt en de gebruikte materialen zijn goed. Er zit een afstandbediening bij en dat is lekker praktisch.

Ik heb me wel verkeken op de omvang van de TEAC: wat een blok beton is het zeg :-)

Iedereen hier bedankt voor het meedenken en aandragen van deze suggestie. Ik zal binnenkort even een foto maken van de (tijdelijke) setup.

Groeten,
DirkREn90

*

jpio

• 4442
  • dik tevreden met dunne vliezen
« Reactie #18 Gepost op: 5 november 2018, 15:03:56 »
Cool :)
Pioneer 20 serie, Onkyo-D, HK, Nakamichi, Philips 104, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Alesys monitor.

*

Wim72

• 1772
« Reactie #19 Gepost op: 5 november 2018, 17:05:59 »
Gefeliciteerd met de Teac, volgende keer toch maar een steekkar meenemen dus... ;D

*

minplus

• 8096
  • relax, don't do it
« Reactie #20 Gepost op: 5 november 2018, 20:18:30 »
Zeer degelijke bak, mooie aankoop. Gefeliciteerd! :)
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

*

richard

• 3915
« Reactie #21 Gepost op: 5 november 2018, 20:38:36 »
Veel plezier met je aanwinst, fijn voor je dat het zo goed uitpakt!
Genoeg is beter.