Defecte Marantz
« Gepost op: 2 januari 2019, 18:10:53 »
Dag allemaal, ik ben Danny en ik ben dus nieuw hier.
Ik heb een gelijk een vraag.
Mijn Marantz is defect, hij valt na een tijdje gewoon uit en is dan ook niet meer gelijk aan te zetten.
Hij moet echt een tijdje uitstaan voor hij weer aan kan en dan na een tijdje weer opnieuw uitvalt.
Het gaat om een Marantz av surround receiver SR5000.
Nu woon ikzelf in Heemskerk dus hopelijk is er iemand hier in de buurt die Marantz kan repareren.

Alvast bedankt

*

berret

• 2228
  • Universeel Leeghoofd en nu echt platzak
Re: Defecte Marantz
« Reactie #1 Gepost op: 2 januari 2019, 18:18:24 »
Opa S woont in Overveen, dat is hopelijk dichtbij genoeg.

« Reactie #2 Gepost op: 3 januari 2019, 00:43:27 »
Opa S woont in Overveen, dat is hopelijk dichtbij genoeg.

Dank je wel voor je reactie

*

geerd

• 5735
  • scheun ja
« Reactie #3 Gepost op: 3 januari 2019, 13:20:24 »
denk niet dat opa s eraan begint en de waarde is ook niet zodanig dat het de moeite waard is voor 100 euro koop je zoon versterker op mp werkend ook nog .

https://link.marktplaats.nl/m1332465581
extra voor die het missen ,,,,  .....  ???? !!!!
zelf plaatsen waar nodig bvd of b,v,d

*

richard

• 3996
« Reactie #4 Gepost op: 3 januari 2019, 18:47:23 »
denk niet dat opa s eraan begint en de waarde is ook niet zodanig dat het de moeite waard is
Dat kun jij toch niet uitmaken voor Opa S en Danny? Wie weet is Danny er bijzonder aan gehecht en doet Opa het met liefde.

En waarom iets afschrijven als het ook goed is te repareren? Er wordt al zoveel weggegooid in deze wegwerpmaatschappij.
Genoeg is beter.

*

Opa S.

• 7817
  • Scheef en toch geen schaats
    • Second Life Audio
« Reactie #5 Gepost op: 3 januari 2019, 20:09:32 »
Een en ander is al geregeld :)

En als het aan Opa S. ligt, liever repareren/reviseren dan weggooien/nieuw kopen. Er komt vast een moment in de geschiedenis dat er op ons wordt neergekeken als de Neanderthalers van het it tijdperk, vanwege de schofterige en verkwistende manier waarop we met onze planeet en de beesten er op omgaan. Ik zou dan trots zijn als zo'n toekomstigerd zegt; "Die Opa S., ok, het was natuurlijk ook maar gewoon een Neanderthaler, maar hij deed in ieder geval een beetje zijn best".

;D
Homo sapiens non flatulat ad mensam / with sufficient thrust ducks fly just fine.

>(.)__ <(.)__ =(.)__ 
   (___/  (___/  (___/

*

Heintje

• 1661
« Reactie #6 Gepost op: 3 januari 2019, 23:41:42 »