Versterker gezocht bij speakers en subwoofer
« Gepost op: 21 januari 2019, 19:05:03 »
Hallo beste forumleden,

Naast mijn Magnat-speakers heb ik een subwoofer gekregen van een vriend ivm overbodig. Ik vroeg mij af jullie weten welke versterker ik tussen deze speakers en subwoofer kan zetten? Mijn huidige kan het niet aan qua wattage.
Ik heb er zelf totaal geen verstand van, daarom heb ik wat foto's toegevoegd. Het hoeft geen topnotch kwaliteit te zijn, als het maar werkt en een beetje duurzaam is.

Alvast bedankt voor jullie bijdrage!

*

TANNOY

• 40747
Re: Versterker gezocht bij speakers en subwoofer
« Reactie #1 Gepost op: 21 januari 2019, 19:45:30 »
je huidige versterker niet krachtig genoeg?

denk dat die prima geschikt is..wat is je huidige?
« Laatst bewerkt op: 21 januari 2019, 19:58:34 door TANNOY »
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves.
On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.

ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets doms zeg!

*

Bongo

• 194
« Reactie #2 Gepost op: 21 januari 2019, 20:10:56 »
Deze subwoofer heeft een ingebouwde versterker (het netsnoer zit er niet voor niets aan).

*

Wim72

• 1967
« Reactie #3 Gepost op: 21 januari 2019, 20:34:48 »
Algemeen aanbevolen is een versterker met een aparte rca sub uitgang, maar als je huidige versterker die niet heeft gewoon hoogvermogen in en uitgang op subwoofer gebruiken, vanaf je versterker naar sub high level in en van sub high level uit naar luidsprekers en als dat prima bevalt niks aanschaffen.
De sub heeft eigen versterker gedeelte daar hoef je zowieso geen andere versterker voor aan te schaffen

*

Heintje

• 1683
« Reactie #4 Gepost op: 21 januari 2019, 22:39:05 »
050winner geeft aan dat hij er geen verstand van heeft, vandaar even een vertaling:

- het kan zijn dat je al een normale stereo versterker hebt en dat het niet goed klinkt.