Re: Dual 503-1
« Reactie #15 Gepost op: 11 februari 2019, 22:56:33 »

Geert en Niemand,

Met dank voor de informatie, en met excuses voor mijn late reactie!

V.w.b. de schakelaar wil/moet ik de draaitafel opnieuw weer los schroeven en wil ik dit evt. combineren met het vervangen van de cinch kabel
( i.v.m. de brom en het wegvallen van het linker kanaal?, of is dat te voorbarig? ), maar wat is hiervoor een passende/geschikte kabel met connectoren?
Ik zie, dat er erg veel te koop is op dat gebied, maar wat is passend bij een dergelijke draaitafel?
Ik zie b.v. kabel van Sommercable ONYX 2025 MK II, en b.v. connectoren van Neutrik Rean NYS 373-2, zit ik dan een beetje in de lijn, of sla ik nu de plank helemaal mis?

*

tito

• 9834
« Reactie #16 Gepost op: 12 februari 2019, 02:21:13 »
Ik zie b.v. kabel van Sommercable ONYX 2025 MK II, en b.v. connectoren van Neutrik Rean NYS 373-2, zit ik dan een beetje in de lijn, of sla ik nu de plank helemaal mis?

Nee, ga maar lekker verder met hameren.
Wel netjes solderen hè.  ;)

*

geerd

• 5679
  • scheun ja
« Reactie #17 Gepost op: 12 februari 2019, 12:10:46 »
https://www.allekabels.nl/tulp-kabel/9/1295070/tulp-platenspeler-kabel.html?gclid=EAIaIQobChMIvbj39IW24AIVGuh3Ch0Q7wxaEAQYAiABEgLZbPD_BwE#

voor een speler als die van jou gebruik ik wel eens deze ik knip ze door midden en kan zo 2 mensen helpen voor weinig .
de massa draad soldeer ik een krokodile bekje aan voor de afwerking ,werkt goed en betaalbaar anders wordt de kabel duurder dan de speler waard is en dat is ook niet de bedoeling
extra voor die het missen ,,,,  .....  ???? !!!!
zelf plaatsen waar nodig bvd of b,v,d

*

Niemand

• 21183
  • geluid sja ook ,maar muziek maakt het zeker
« Reactie #18 Gepost op: 17 februari 2019, 17:19:44 »
Gewoon simpel houden een net kabeltje er aan solderen en klaar .
Ik zou niet overdrijven qua kosten .
Is best een goede speler hoor ,maar zet er geen haai-ent  ;) spul in , daar heeft Geerd wel gelijk in .
mocht je in de buurt van Delft zitten dan kunnen we dat ook samen bekijken en fixen .
Kost nop .
Is leuk om te doen.
HvdHeide,s structuurinfo-Berret-ThvW.
Audiolamp+variac+gelijkrichter.v.v.Tegels-Berret
Tannoy15dc2838 Hornloaded DF kast-Peter GRF2+Filter Tannoyspecs -Peter GRF2,materiaal volgens ThvW)
Chaos-Bocama224bThvW
CD104-ThvW-Berret
draad-ThvW
At8000-Sander
Onbehandeld:
Div.Draaitafels