Vraag Mixer
« Gepost op: 27 februari 2019, 15:55:05 »
Hallo,

Ik heb onlangs de Behringer b112d samen met een Behringer xenyx502 mixer gekocht. Op dit moment heb ik een jack to jack kabel vanaf de speaker ( input ) naar de mixer ( main output ). Heb op de input van de mixer een RCA aansluiting naar de laptop of telefoon. Dit werkt verder allemaal prima. Alleen ik zou graag gebruik willen maken van de EQ op de mixer terwijl ik via de laptop of telefoon muziek afspeel. Nu is de vraag, kan ik een XLR kabel op de main output van de speaker aansluiten, dat via een jack naar de input van line 2 gaat op de mixer. Ik heb een foto toegevoegd zodat iedereen een beter beeld heeft.https://imgur.com/a/7Uj4Wnj

*

Regenpak

• 362
  • I don't like Mondays
    • Polonaise PIC Projects
Re: Staafmixer
« Reactie #1 Gepost op: 27 februari 2019, 16:49:22 »
Ik snap de vraag niet helemaal. Een mixer gebruik je om meerdere inputs naar een output te mixen. Meestal heb je je speaker op de output van die mixer en niet op een input. Als je de equalizer op een input channel wil gebruiken moet je het signaal dat je wil equalizen op die input aansluiten. Simpel. Of zie ik het verkeerd en wil je iets anders? Ik heb zelf ook een Teringer mixer (MX2004A, spitzenqualität!) en misbruik het ding om de preview output naar m'n speakers te sluizen en de main output naar m'n (in dit geval) modulator. Alle inputs hebben een toonregeling (low, mid, high).

Tjerk

Re: Vraag Mixer
« Reactie #2 Gepost op: 27 februari 2019, 17:16:22 »
Bedankt voor je reactie.
Dus als ik het goed begrijp, dan kan ik een jack 6.35mm to 3.5mm aansluiten op input van line 2/3, naar de laptop of telefoon. En kan ik er dan gebruik van maken?
« Laatst bewerkt op: 27 februari 2019, 17:24:12 door Niels023 »

*

Wim72

• 1967
« Reactie #3 Gepost op: 27 februari 2019, 18:21:05 »
Deze firma heeft momenteel een aantal mooie mixers in de aanbieding!

https://www.like2cook.nl/outlet.html

*

Regenpak

• 362
  • I don't like Mondays
    • Polonaise PIC Projects
Re: Staafmixer
« Reactie #4 Gepost op: 27 februari 2019, 18:30:52 »
Dus als ik het goed begrijp, dan kan ik een jack 6.35mm to 3.5mm aansluiten op input van line 2/3, naar de laptop of telefoon. En kan ik er dan gebruik van maken?
Dus je wil je lappie of telefoon als bron gebruiken? Dat mag.

Tjerk

« Reactie #5 Gepost op: 11 juli 2019, 08:33:41 »
Is de informatie Heel belangrijk