*

kurt

• 632

*

Easy-R

• 130
Re: Cocktail audio. All in one.
« Reactie #1 Gepost op: 10 mei 2019, 13:32:46 »
Is inderdaad leuk en inderdaad veel mogelijkheden.

De vraag is dan natuurlijk of-ie goed klinkt. Kun je'm met die analogue out aansluiten op een ouwerwetse versterker? Dan heb je het beste van 2 werelden.
Quand on n'a pas ce qu'on aime
il faut aimer ce qu'on a.

*

TheMaestro

• 227
  • "Respect 2 all"
« Reactie #2 Gepost op: 15 mei 2019, 18:30:26 »
Heeft al een tijdje ook mijn interesse. Vooral de x35, zit een amp in. Ben inderdaad benieuwd hoe men het geluid uit deze alleskunner ervaart. Anyone??
"Arcam Solo, Technics DL1900 met Nagaoka MP-200, [reservebank Thorens TD166 MKII en Lenco L-78], Monitor Audio Gold 100 4G.
"The message is in the music"

*

jernst

• *
  • 40
  • Naar techniek kun je niet luisteren
« Reactie #3 Gepost op: 9 juni 2019, 23:42:32 »
Ik heb de X35 al een poosje in gebruik en ben er zeer tevreden over. Heb hiervoor jaren met Musical Fidelity Clic serie en Bluesound node gespeeld. Hardware en software op een veel hoger niveau qua mogelijkheden/opties. Met recht een Zwitsers zakmes. Ook vind ik hem beter klinken als mijn vorige set, vooral laag weergave is beter op mijn Canton speakers. Software is in eigen beheer. Dat is pre t.o.v de meeste fabrikanten, die dit inkopen en na korte tijd de licentie laten verlopen, dus geen updates meer. Phonotrap is prima. Alle streamingservices worden ondersteund. Ingebouwde harddisk is ook erg prettig, alsmede afspelen via mijn NAS. Hij vreet alle bestandsformaten tot DSD256 zonder problemen. Kortom, ik ben helemaal om met deze all in one. Wil je een alles in een oplossing die top klinkt tegen een redelijke prijs? Ik kan hem van harte aanbevelen.
Dual CS 731Q met ULM 60E - Cocktail Audio X35 - Canton Carat 880.02

*

jernst

• *
  • 40
  • Naar techniek kun je niet luisteren
« Reactie #4 Gepost op: 10 juni 2019, 16:57:42 »
Ter aanvulling: het scherm is groot en goed afleesbaar. De info is uitgebreid, oals info over de stream. Het digitaliseren van platen werkt ook prima, heb ik getest. Internet radio is vergelijkbaar met tune inn radio. DAB+ heb ik geprobeerd, maar ik heb een externe antenne nodig. Anders alleen NPO, kwaliteit is goed, ruisvrij. De afstandbediening oogt complex, maar na een aantal dagen werkt het snel en logisch. Ik vind het handiger als de web applicatie, die kan, wat mij betreft beter. Er komt binnenkort een grote update voor met nieuwe interface. We zullen zien. De huidige app. Is wel functioneel. De 2 x 100 watt klase D is prima, vergelijkbaar met mijn klasse D van mijn Musical Fidelity. Alleen vind ik hem in het laag mooier. Hangt natuurlijk van je speakers af. Met normaal rendement van de speakers is er zat power. Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen.
Dual CS 731Q met ULM 60E - Cocktail Audio X35 - Canton Carat 880.02