*

jpio

• 4298
  • dik tevreden met dunne vliezen
Pioneer 20 serie, Onkyo-D, HK, Nakamichi, Philips 104, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Alesys monitor.

*

morph

• 13645
Re:Welke film heb je onlangs gezien?
« Reactie #1291 Gepost op: 24 april 2015, 18:52:58 »

*

Benco

• 5547
  • Music was my 1st love and it will be my last !
« Reactie #1292 Gepost op: 24 april 2015, 19:29:31 »

*

jpio

• 4298
Pioneer 20 serie, Onkyo-D, HK, Nakamichi, Philips 104, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Alesys monitor.

*

myrjan

• 3680
  • "Specificatie is niets , beleving alles."
« Reactie #1294 Gepost op: 24 mei 2015, 18:34:19 »

Into The Wild.

Myrjan
rega p3 el.sumiko
rega TTPSU
j.a.michell transcriptor,Ortofon Blue M2
Flux Hifi Stylus Cleaner
sme 3009 arm
marantz amp pm17ll
marantz cd 67se+recorder dr700
Akai Reel to Reel deck 4000ds mkII
box:dali&dyn.audience 62
Pro-Ject Ds Box
okki nokki vinylcleaner
tivoli songbook
Stylus Scale Transcriptor

*

m44

• 7468
  • If there is magic.... it is contained in water"
« Reactie #1295 Gepost op: 27 mei 2015, 08:59:48 »

https://www.youtube.com/watch?v=7d_jQycdQGo

heerlijke film met veel muziek
If someone claims to have free will, ask them, "free from precisely what?"

*

Benco

• 5547
Re: Welke film heb je onlangs gezien?
« Reactie #1296 Gepost op: 7 november 2015, 13:25:50 »
http://www.imdb.com/title/tt1340138/?ref_=nv_sr_1

Vond m best leuk , veel leuker dan de vorige

*

jpio

• 4298
« Reactie #1297 Gepost op: 7 november 2015, 16:43:41 »
SinCity 2

*

minplus

• 7516
  • relax, don't do it
« Reactie #1298 Gepost op: 8 november 2015, 09:31:56 »
Spectre.
Gisteren met de familie. Leuke film. Het geluid stond helaas veel te hard dus bij de muziek tijdens bepaalde acties de vingers in de oren.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

*

Benco

• 5547
« Reactie #1299 Gepost op: 8 november 2015, 11:59:24 »
Spectre.
Gisteren met de familie. Leuke film. Het geluid stond helaas veel te hard dus bij de muziek tijdens bepaalde acties de vingers in de oren.
Da's meteen de reden dat ik nooit meer naar de bioscoop ga ..
De laatste keer dat ik geweest ben is inmiddels al jaren geleden , ben halverwege de film vuiten gegaan omdat het geluid absoluut niet te doen was , zo overdreven luid  en zelfs  zwaar overstuurt ... bij de zware actie scenes kraakten de speakers gewoon ....
Ik kan best wel wat hebben op gebied van luide muziek , als het maar zuiver blijft , en dat was echt niet het geval bij Metropolis Antwerpen .
Ik zal de films thuis wel zien , dan heb ik pauze wanner ik wil en staat het geluid zoals ik wil ... en die inmiddels 8 jaar oude  42" plasma van Panasonic is echt niet zo beroerd om naar te kijken.
Spectre zal vermoedelijk binnen de 2 maanden op dvd zijn , de prijs is dan niet meer dan een avondje bioscoop :D

*

a.b.

• 8781
  • Weest allen vrolijk en blij, hup, hup, hup ook gij
« Reactie #1300 Gepost op: 8 november 2015, 12:18:41 »
The Lobster. Vrijwel iedereen is enthousiast, al vindt men (in de recensies) over het algemeen de eerste helft van de film goed en het tweede deel wat onsamenhangend. Ik vond dat zo bepalend dat de film als geheel - in mijn ogen - een rommeltje was. Een hoop gedoe zonder samenhang. Absurdisme moet ergens over gaan, en dit ging wel over heel erg weinig: flinterdun. Wel een kop, geen staart. Geen aanrader. Maar wie het leuk vindt zich kapot te ergeren moet vooral gaan.
Stop met geloven en je staat overal voor open.
Never underestimate the power of stupid people in large groups ― George Carlin

*

minplus

• 7516
  • relax, don't do it
« Reactie #1301 Gepost op: 8 november 2015, 20:28:06 »
Spectre.
Da's meteen de reden dat ik nooit meer naar de bioscoop ga ..
De laatste keer dat ik geweest ben is inmiddels al jaren geleden , ben halverwege de film vuiten gegaan omdat het geluid absoluut niet te doen was , zo overdreven luid  en zelfs  zwaar overstuurt ... bij de zware actie scenes kraakten de speakers gewoon ....
Ik kan best wel wat hebben op gebied van luide muziek , als het maar zuiver blijft , en dat was echt niet het geval bij Metropolis Antwerpen .
Ik zal de films thuis wel zien , dan heb ik pauze wanner ik wil en staat het geluid zoals ik wil ... en die inmiddels 8 jaar oude  42" plasma van Panasonic is echt niet zo beroerd om naar te kijken.
Spectre zal vermoedelijk binnen de 2 maanden op dvd zijn , de prijs is dan niet meer dan een avondje bioscoop :D

In ons geval was in Emmen de installatie op zich helemaal niet gek, maar de idioot die het geluid regelt heeft er zo te horen de ballen verstand van. Veel geweld, dan is het vast wel goed, is de filosofie. Plusmin had uit voorzorg oorstoppers meegenomen, is knallende popconcerten gewend, maar stopte ook nog op diverse momenten de vingers in de oren.
Bij The Lord of the Rings zijn vrienden van ons samen met meer mensen vr de helft van de film de zaal uitgelopen vanwege de pestherrie op bepaalde momenten. Zo raken de bioscopen hun klanten idd. kwijt.
Ik moet zeggen dat ik inmiddels ook liever een jaar wacht om een film thuis te bekijken dan daar nog een keer te gaan zitten.
Mis ik meteen een hoop rot-reclame waarvan het geluid ook een factor 3 te hard stond, zijn de consumpties een kwart van de prijs en bespaar ik een lading parkeergeld.
En mensen die me kennen weten dat ik sommige goeie muziek graag bikkelhard draai en geen enkel probleem had met 300.000 watt bij de Stones en J.Geils ook al was de ruimte daar wat groter.

Ik word een steeds grotere cultuurbarbaar, vrees ik....
Hoewel, een lekker stevig popconcert....,wanneer is er weer een leuke in de buurt?

*

Benco

• 5547
« Reactie #1302 Gepost op: 9 november 2015, 13:02:35 »
Hoe meer men, erop drukt dat je moet oppassen voor je oren  ... veiligheidsschelpen op je werk , ipod's die niet te hard mogen kunnen , max DB wetten op concerten .... zware boetes op Boom-cars .... hoe erger het lijkt te worden .
Zoals ik al schreef ik heb geen probleem met  luid , zolang het maar niet zwaar overdreven is en het zuiver is en blijft... Krakende speakers , overstuurt geluid ... daar heb ik wel een probleem mee.
Ik heb bvb al zitten genieten van een erg goeie stereoset op 110DB , en oorpijn gekregen van  een slecht afgerelde set bij 95 DB ...
Kwaliteit is m.a.w. erg belangrijk , en daar heb ik in verschillende mega-bioscopen  niet veel van gemerkt ... ofwel is hun equipement niet in orde ofwel hebben ze wel heel erg slechte geluidstechnici in dienst ... either way ... mij zien ze daar niet meer .
Ontopic :  Gisteren avond nog even deze gezien : http://www.imdb.com/title/tt1742334/?ref_=nv_sr_1
vond m best leuk

« Reactie #1303 Gepost op: 10 november 2015, 21:19:35 »
Pas Into the wild gekeken, na dat ik erop de radio het een en ander over had gehoord.

*

minplus

• 7516
  • relax, don't do it
« Reactie #1304 Gepost op: 21 februari 2016, 16:01:10 »
Deadpool. Met dochter en schoonzoon heen geweest, dacht "laat ik het nog maar eens proberen". Vermakelijk.
Had de oorstoppers mee maar had ze niet nodig en ook geen vingers in de oren hoeven hebben. Goed geluid.
Zou het personeel m'n luide opmerkingen na James Bond opgevangen hebben? Of een andere geluidstechnicus genomen?