*

berret

• 2233
  • Universeel Leeghoofd en nu echt platzak
Re: Adapter LG monitor
« Reactie #15 Gepost op: 25 februari 2019, 13:09:14 »
De ali voedingen van meanwell zijn dik in orde. Trouwens, 99% van dit soort voedingen wereldwijd worden door Ali en Cheng in elkaar gebraden.

*

TANNOY

• 40454
« Reactie #16 Gepost op: 25 februari 2019, 14:53:45 »
De ali voedingen van meanwell zijn dik in orde. Trouwens, 99% van dit soort voedingen wereldwijd worden door Ali en Cheng in elkaar gebraden.

dat zal best kloppen!

maar als bij jowu je huis afbrand, bij wie ga je aankloppen?
bij ali ?
of bij samsung als je daar bijv een originele voeding hebt gekocht?!

zoals eerder aangegeven, het hoeft niet altijd slecht te zijn , vanuit china komen er mooie spillen vandaan,en de grote jongens laten vaak daar ook produceren, maar er bestaat meer dan alleen het goedkoopste kopen.

naar mijn weten ook een stukje verantwoordelijkheid, met aankopen.

bij de leverancier hier in Nederland(samsung, LG etc.) kan je aankloppen als er wat gebeurt...

ik wens je veel succes via ALI

people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves.
On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.

*

TANNOY

• 40454
« Reactie #17 Gepost op: 25 februari 2019, 14:55:52 »
Ik kan er niks aan doen dat er een Chinese voeding bij zit.
En de Alivoeding doet het gewoon.
Die vervangt de defecte "officiŽle" voeding die zijn degelijkheid prijs heeft gegeven.
nogmaals het gaat er niet om, of hij het goed doet, natuurlijk zal hij het doen..

maar als er zelfs bij dezelfde kwaliteit als de originele voeding wat fout gaat, en je huis fakkelt af.. (in het ergste geval, je kind of dieren komen te overlijden).

klop je bij ALi aan?
bij de verkopende partij in China?

dan wens ik je heel veel succes!

people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves.
On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.

*

TANNOY

• 40454
« Reactie #18 Gepost op: 25 februari 2019, 14:57:12 »
Bijna al mijn officiŽle voedingen komen ook uit China.
Er is nog niks ontploft... :D
het is pas officieel als deze verkocht word door de leveranciers hier in Nederland..

zonder dit kun je niet zeker weten of het exact dezelfde voeding is die geleverd word,en zeker niet met dezelfde garantie voorwaarden.

« Reactie #19 Gepost op: 25 februari 2019, 17:30:50 »
Dat was budgettair niet haalbaar, want niet met korting van bkackfriday.
Het is:

ACER RT240YBMID

Paneeltype   IPS (In-Plane Switching) Resolutie   1920 x 1080 Beeldverhouding   16:9 Type apparaat   Monitor Reactietijd   4 ms   Led-backlight   ja Beeldschermdiagonaal (cm)   60.5 cm Beeldschermdiagonaal (inch)   24 inch Beeldschermdiagonaal (cm/inch)   60.5 cm / 24 inch   Beeldresolutie Full HD

Zit ook met HDMI aan een Ziggo kassie, dus ik heb ook weer digitale radio, en tv.

Nou, niks minder dan mijn LG (en waarschijnlijk uit dezelfde fabriek...).

« Reactie #20 Gepost op: 26 februari 2019, 09:06:11 »
Ik leg NIETS aan een oplader als ik slaap of als ik niet thuis ben.

*

Sterremuur

• 12598
  • Tegenwoordig niet meer druk...
    • Intuitieve begeleiding
« Reactie #21 Gepost op: 26 februari 2019, 09:13:55 »
Die LG heeft geen oplader maar een voeding.
Als ik alle voedingen eruit moet trekken heb ik dus geen internet en telefoon meer.
Bovendien moet ik dan 5 kamers door om al die apparaten op te sporen, meermaals per dag.
En wie zegt dat ingebouwde voedingen beter zijn dan losse.
Dan moet je dus de hoofdschakelaar omzetten bij elk dutje.
Kijk ook eens op Tapedeck Forum en op Foto en Doka Forum

*

TANNOY

• 40454
« Reactie #22 Gepost op: 28 februari 2019, 11:55:33 »
Vandaag in het nieuws:

deze waarschuwing gaat op voor de telefoonladers.. maar denk ook na over andere voedingen die je in huis haalt..

Fors meer woningbranden in Nederland door goedkope telefoonladers

Er zijn de afgelopen jaren in Nederland fors meer woningbranden ontstaan door goedkope, onoriginele opladers en accuís.

In 2018 waren dat zelfs meer dan honderd branden, tegenover twintig incidenten in 2011. De populariteit van producten van goedkope Chinese webshops draagt bij aan die stijging.íí

https://www.ad.nl/tech/fors-meer-woningbranden-in-nederland-door-goedkope-telefoonladers~a5e4959b/

*

morph

• 14253
« Reactie #23 Gepost op: 28 februari 2019, 14:04:59 »
"Dat concludeert webshop Phonegigant op basis van cijfers van Stichting Salvage."

"Stichting Salvage staat 24 uur per dag, 365 dagen per jaar klaar om iedereen die getroffen is door brand, water- of stormschade verder te helpen. De brandschade experts waar Stichting Salvage gebruik van maakt, werken bij onafhankelijke expertisebureaus."

Vermoedelijke oorzaken van Salvagemeldingen in 2017:

Valt dit nu onder kortsluiting of onder een defect of slecht werkend apparaat?