*

a.b.

• 8931
  • Weest allen vrolijk en blij, hup, hup, hup ook gij
Re: Wat heb je reeds aangeschaft?
« Reactie #41430 Gepost op: 6 april 2018, 15:08:52 »
Ik had het over die juffrouw... ::)

Ik ook  :)
Stop met geloven en je staat overal voor open.
Never underestimate the power of stupid people in large groups ― George Carlin

*

a.b.

• 8931
  • Weest allen vrolijk en blij, hup, hup, hup ook gij
« Reactie #41431 Gepost op: 6 april 2018, 15:09:48 »
Ik hoor meer goeds over die LS, Bloom. Veel plezier ermee.
Stop met geloven en je staat overal voor open.
Never underestimate the power of stupid people in large groups ― George Carlin

*

luxman

• 1113
  • Indy
« Reactie #41432 Gepost op: 11 april 2018, 10:19:53 »
Wat heb ik aangeschaft .  Wel sinds vorige week woensdag is er een nieuwe hond in huis .  Het is al bijna 1 jaar geleden ( 20 mei 2017 ) dat ik mijn husky Indi bijna 15 jaar oud moest laten inslapen. Wat een gemis was/is dat toch  . Nu had mijn buur een husky van 4 jaar die heel vaak bij mij was ,maar helaas kwam deze in januari 2018 onverwacht te overlijden ,en dit kwam heel hard aan bij mijn buur ,en bleek heel moeilijk te zijn om dit te verwerken . Om haar husky niet te kort te doen is ze opzoek gegaan naar een nieuwe hond , via diverse instanties  kwam zij terecht bij stichting Aai ,deze halen honden naar Nederland uit bijvoorbeeld India .Griekenland .Turkije  die daar geen leven hebben/hadden en moeten  op straat zien te overleven .   Welnu op de homepage van stichting AAI werden honden te adoptie voorgesteld ,en mijn buur viel op  stakker Lottie  met 3 poten ,haar redenatie luidt als de hond er zelf geen problemen mee heeft ,waarom zou ik dan .  Dus afspraak gemaakt om hond te gaan bekijken ,mij gevraagd of ik mee wou ,want in geval van vakantie /ziekte of wat dan ook zou ik haar hond toch opvangen . Wat bleek nu het vriendinnetje van Lottie met de naam Nandini (beiden 2 jaar oud) was ook in Nederland en toevallig ook nog in dezelfde opvang .  Jullie kunnen het al raden deze vriendinnetjes  Lottie en Nandini afkomstig uit India hebben nu hun plekje gevonden ,en hoewel ze nog niet zolang in Nederland zijn +opvang en een enorm rugzakje (Nandini heeft haar puppies verloren en was zelf ook bijna overleden ,Lottie aangereden een verbrijzelde achterpoot ,die is geamputeerd ) mag ik wel zeggen dat ze het buiten verwachting  heel goed doen .   Nu hebben mijn buur en ik al jaren terug een gat in de schutting gemaakt ,waar onze oude honden gretig gebruikt van maakten ,om bij elkaar op bezoek te gaan ,en ook deze 2 nieuwelingen rennen nu door beide tuinen ,en zijn zo bijna de hele dag bij elkaar of in ieder geval in de buurt ,alleen avond/nacht zijn ze ieder in hun eigen huis . Wij hebben er dus voor gezorgd dat deze 2 vriendinnetjes toch bij elkaar kunnen blijven ,en elkaar niet hoeven te missen . Natuurlijk moeten de honden nog heel wat leren maar zoals gezegd het gaat al heel goed met ze .
En daadwerkelijk het is ongelooflijk om te zien hoe deze Lottie het met 3 poten doet ,rennen ,lange wandeling ,trap lopen .van de bank afspringen gaat zonder problemen ,Lottie doet echt niet onder voor mijn hond Nandini .  Wat kan ik nog zeggen over ras ,het zijn mischlinge /straathonden ,maar er zit iets van een oud ras ( kani) uit India in ze ,een soort van windhond .  Nandini juist een week bij mij ,maar het is zeker, dit is een blijvertje , en ook Lottie heeft nu zijn eigen plekkie.

Pioneer A 7. amplifier
NAD D3020. Hibryde Digital amp.
Onkyo. DX. 7555  cd player
Pro-ject. Debut Carbon.
Sony PS 2250 .

Fostex FE206 E Fullrange .
Visonik Convection 1
Wharfdale Glendale 3 XP

*

minplus

• 7676
  • relax, don't do it
« Reactie #41433 Gepost op: 11 april 2018, 11:24:31 »
Leuk. Gefeliciteerd en veel plezier. :)
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

*

groovy.

• 11524
  • Old school audio.
« Reactie #41434 Gepost op: 11 april 2018, 11:56:10 »
Mooi dat de beestjes goed terecht gekomen zijn.
Lenco l78 widebody 12 inch DV.  Lenco 88 Micro-Seiki cf1.  Luxman l507s. Yamaha M2. Yamaha c4. Elipson 1404 Jerry mod.  Cabasse Prao. Rodec sm200.
 Tapedeck Akai 201d. Cassettedeck Jvc dd5. Burn & Jones super 90 mk2 tonearm. Acoustical Jobo 2800.
Lenco b51.

Focus on the good.

*

Roots

• 1819
  • I have Reggae Mylitis.
« Reactie #41435 Gepost op: 11 april 2018, 20:44:29 »
Fantastisch dat die twee vriendjes op die manier bij elkaar kunnen blijven Luxman. Mooi is ook dat Indi, de mk2 versie uit India komt (is geen toeval) :)
Thiel 3.6, Krell FPB200C, Krell KRC HR/KPE Ref, Sony SACD 555ES, North Star usb 32, Thorens TD160Smk4/SME3/Goldring Eroica LX

*

Opa S.

• 7201
  • O<erveendfant terrible, presumed preppy
    • Second Life Audio
« Reactie #41436 Gepost op: 14 juni 2018, 19:19:37 »
Zo, nu heb ik hier twee dellen.

Ofwel model U2711.

En dat is dan weer een 27" monitor die de resolutie 2560x1440 aankan, zijnde (W)QHD.

Tegenwoordig is 4K natuurlijk weer hipper, maar dat deert me niet, want een mooie Dell monitor die ooit 1000 Euro kostte en waar ik zelf nieuw 600 Euro voor betaald heb een jaar of vijf terug is natuurlijk nog steeds een heel aardige monitor.
Zeker als je er twee naast elkaar zet (je zou er bijna groter van gaan wonen...) en als de nieuwe (tweedehandse) 120 Euro kost en 't prima doet. Een vergelijkbare nieuwe kost nog steeds iets van 600 Euro, dus Opa S. = happy camper.

Helaas helaas, wel nog een kink in de DVI-kabel, want wist ik veel dat die dellen alleen 2560x1440 afspelen met een dual-link DVI kabel? Tja, daar had ik er maar één van. En met de beschikbare HDMI-kabel wilde 't ook niet lukken.
Maar goed, morgen komt er een een verse kabel binnen en kan ik hopelijk genieten van dubbel 2560x1440. Dan ook gelijk 't bureau maar eens reorganiseren en de boel een beetje netjes maken. Altijd leuk om te doen :)
With sufficient thrust ducks fly just fine.
            >(.)__ <(.)__ =(.)__
               (___/  (___/  (___/

*

J.B.L

• 3587
« Reactie #41437 Gepost op: 14 juni 2018, 19:40:46 »
Heb je geen mogelijkheid om ze via Displayport aan te sluiten? En dan zo'n kaartje er bij:
https://link.marktplaats.nl/m1277382629

*

Opa S.

• 7201
    • Second Life Audio
« Reactie #41438 Gepost op: 14 juni 2018, 19:46:14 »
Dat was ook een optie geweest, maar de kaart die ik in mijn systeem heb heeft twee DVI-D uitgangen, met alleen een goede kabel er bij zou 't moeten werken en dan ben ik voor iets meer dan een tientje (extra) klaar.

Zo niet, dan zal ik inderdaad naar zoiets kijken, dank voor de tip :)
            >(.)__ <(.)__ =(.)__
               (___/  (___/  (___/

*

Opa S.

• 7201
    • Second Life Audio
« Reactie #41439 Gepost op: 14 juni 2018, 19:57:17 »
Zoek de verschillen :)

>(.)__ <(.)__ =(.)__
               (___/  (___/  (___/

*

J.B.L

• 3587
« Reactie #41440 Gepost op: 14 juni 2018, 20:01:09 »
Eentje is warmer ingesteld / ouder?  ;D

*

Opa S.

• 7201
    • Second Life Audio
« Reactie #41441 Gepost op: 14 juni 2018, 20:02:33 »
Morgen maar eens kijken of ze allebei 'tzelfde zijn :)
            >(.)__ <(.)__ =(.)__
               (___/  (___/  (___/

*

minplus

• 7676
  • relax, don't do it
« Reactie #41442 Gepost op: 14 juni 2018, 23:01:30 »
Die rechtse kijkt gemener.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

*

Opa S.

• 7201
    • Second Life Audio
« Reactie #41443 Gepost op: 14 juni 2018, 23:05:40 »
Rotkat!
            >(.)__ <(.)__ =(.)__
               (___/  (___/  (___/

*

Rood

• 10409
« Reactie #41444 Gepost op: 15 juni 2018, 13:52:20 »
Wat heb ik aangeschaft .  Wel sinds vorige week woensdag is er een nieuwe hond in huis .  Het is al bijna 1 jaar geleden ( 20 mei 2017 ) dat ik mijn husky Indi bijna 15 jaar oud moest laten inslapen. Wat een gemis was/is dat toch  . Nu had mijn buur een husky van 4 jaar die heel vaak bij mij was ,maar helaas kwam deze in januari 2018 onverwacht te overlijden ,en dit kwam heel hard aan bij mijn buur ,en bleek heel moeilijk te zijn om dit te verwerken . Om haar husky niet te kort te doen is ze opzoek gegaan naar een nieuwe hond , via diverse instanties  kwam zij terecht bij stichting Aai ,deze halen honden naar Nederland uit bijvoorbeeld India .Griekenland .Turkije  die daar geen leven hebben/hadden en moeten  op straat zien te overleven .   Welnu op de homepage van stichting AAI werden honden te adoptie voorgesteld ,en mijn buur viel op  stakker Lottie  met 3 poten ,haar redenatie luidt als de hond er zelf geen problemen mee heeft ,waarom zou ik dan .  Dus afspraak gemaakt om hond te gaan bekijken ,mij gevraagd of ik mee wou ,want in geval van vakantie /ziekte of wat dan ook zou ik haar hond toch opvangen . Wat bleek nu het vriendinnetje van Lottie met de naam Nandini (beiden 2 jaar oud) was ook in Nederland en toevallig ook nog in dezelfde opvang .  Jullie kunnen het al raden deze vriendinnetjes  Lottie en Nandini afkomstig uit India hebben nu hun plekje gevonden ,en hoewel ze nog niet zolang in Nederland zijn +opvang en een enorm rugzakje (Nandini heeft haar puppies verloren en was zelf ook bijna overleden ,Lottie aangereden een verbrijzelde achterpoot ,die is geamputeerd ) mag ik wel zeggen dat ze het buiten verwachting  heel goed doen .   Nu hebben mijn buur en ik al jaren terug een gat in de schutting gemaakt ,waar onze oude honden gretig gebruikt van maakten ,om bij elkaar op bezoek te gaan ,en ook deze 2 nieuwelingen rennen nu door beide tuinen ,en zijn zo bijna de hele dag bij elkaar of in ieder geval in de buurt ,alleen avond/nacht zijn ze ieder in hun eigen huis . Wij hebben er dus voor gezorgd dat deze 2 vriendinnetjes toch bij elkaar kunnen blijven ,en elkaar niet hoeven te missen . Natuurlijk moeten de honden nog heel wat leren maar zoals gezegd het gaat al heel goed met ze .
En daadwerkelijk het is ongelooflijk om te zien hoe deze Lottie het met 3 poten doet ,rennen ,lange wandeling ,trap lopen .van de bank afspringen gaat zonder problemen ,Lottie doet echt niet onder voor mijn hond Nandini .  Wat kan ik nog zeggen over ras ,het zijn mischlinge /straathonden ,maar er zit iets van een oud ras ( kani) uit India in ze ,een soort van windhond .  Nandini juist een week bij mij ,maar het is zeker, dit is een blijvertje , en ook Lottie heeft nu zijn eigen plekkie.

Mooi verhaal . Lees het nu pas .
Hoe gaat het met ze ?