*

BunnY

• 17933
  • DON'T PANIC!!
Re: Wat heb je reeds aangeschaft?
« Reactie #41505 Gepost op: 23 juni 2018, 15:47:25 »
even SKF  bellen en een lager bestellen dan mits op voorraad binnen 24 uur geleverd anders binnen 3 werkdagen

SKF heeft die niet. Was ook mijn plan A toen ik hoorde dat ze in backorder stonden.
We'll see about that !!

*

geerd

• 5541
  • scheun ja
« Reactie #41506 Gepost op: 23 juni 2018, 22:48:47 »
en plan b as en of huis aanpassen aan een wel gangbare verkrijgbare maat  :P
les is more

*

BunnY

• 17933
  • DON'T PANIC!!
« Reactie #41507 Gepost op: 24 juni 2018, 21:48:43 »
Plan B was beginnen rondbellen en heb nog een lager gevonden. Dus opgelost.
We'll see about that !!

*

Tom!

• 5284
  • Zoek baan als grafisch vormgever in Utrecht e.o.
« Reactie #41508 Gepost op: 30 juni 2018, 18:12:36 »
Een tweedehandsig 2.1-speakersetje bij de kringloop, ter vervanging van het erg simpele setje wat aan mijn tv hing. Voor nog geen tientje een enorme verbetering van het geluid.

https://goo.gl/images/cxTxCS
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

*

minplus

• 8021
  • relax, don't do it
« Reactie #41509 Gepost op: 30 juni 2018, 18:33:21 »
Zit in de categorie Mazzel. :)
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

*

groovy.

• 11650
  • Old school audio.
« Reactie #41510 Gepost op: 30 juni 2018, 18:41:58 »
Ja leuk.
Lenco l78 widebody 12 inch DV.  Lenco 88 Micro-Seiki cf1. Acoustical 2800 All Balance. Lenco b51 Burn & Jones Super. Luxman l507s. Luxman t-550v. Yamaha M2. Yamaha c4. Elipson 1404 Jerry mod.  Cabasse Prao. Rodec sm200.

Focus on the good.

*

Jeronimo

• 7363
« Reactie #41511 Gepost op: 30 juni 2018, 22:40:39 »
Quadro 600? Oei, ik denk dat het zelfs voor 2006-7 games te krap wordt :(
Een oude 3D werkstation is sowieso een beetje behelpen voor games ;) Met 2 CPU's zit je ook aan NUMA/UMA (de manier waarop het geheugen wordt aangesproken tussen de CPU's). Ik bedoel, het zal werken maar een oude i7 2600k PC'tje gaat waarschijnlijk rondjes rennen om zo'n Lenovo in games.
Vwb. videokaart moet je eerst goed kijken wat voor voeding er in die Lenovo zit, of hij minimaal een 6-Pin PCI-E power connector heeft.
Ik heb 'm open gehad, mijn oude HDD er ook nog eens in gezet, maar niet de locatie van de videokaart gezien. Ik zal op www eens gaan kijken hoe die er op deze moederboard uitziet. Intussen een oud spelletje proberen te spelen: Thief III. Maar die speelt helemaal niet, ook niet als ik als administrator het vanaf CD-Rom gedownloade spel open. Er zijn diverse spelers op het net die hetzelfde meemaken. Het schijnt met die dual core processoren te maken te hebben. De oplossing is voor mij nogal ingewikkeld. Zou dit bij élk spel een probleem kunnen zijn? J.B.L. weet jij dit wellciht? Graag van jou een richting, want dit gaat allemaal zeer boven mijn pet. Alvast dank.
Intussen wat meer te weten gekomen over de achterliggende processen. Om Thief 3 te spelen moet ik o.a. wat patches toepasen blijkbaar, waar ik (nog) geen zin in heb. Het gaat er dan om voor dit spel een enkele processor te gebruiken. Maar Rise of The Tomb Raider speelt zonder verder gedoe geweldig! Daar heb ik wel wat features op uit moeten zetten, en de resolutie wat lager dan maximaal mogelijk is, maar wat een belevenis om die te spelen. :) En omdat dit appraat blijkbaar is samengesteld/opgebouwd voor multimediagebruik gaat het opstarten en gebruik van toepassingen als powerpoint, pdf-manager, Paintshop.pro e.d. zelfs sneller dan ik op het werk gewend ben. Zo ook het internetgebruik. De Dell printer toren (laserprinter, fax, scanner) die ik nog uit de Vista tijd had doet het ook nog eens perfect. Kortom, na jaren heb ik eindelijk voor het eerst een echt serieuze computer. :)
AVM CD1 Plus Transport + Guido Tent Clock, Exposure 2012S2 DAC, Yamaha CDR-HD1000
Micro Seiki DD-5E + Audio Technica AT33 PTG/II MC, Dual CS-5000 + Denon DL-304 MC
Luxman WL550, Nakamichi 680ZX, Akai GX-635D
Classé CP-500, Classé CA-2100, Graham Slee Reflex C + PSU
Heil AMT Syrinx
Audioquest

*

Opa S.

• 7383
  • Scheef en toch geen schaats
    • Second Life Audio
« Reactie #41512 Gepost op: 30 juni 2018, 22:55:26 »
Gelukkig is Opa S. niet de enige happy camper hier  ;D

Dat je er nog maar lang en veel en vaak plezier van mag hebben!
With sufficient thrust ducks fly just fine.
            >(.)__ <(.)__ =(.)__ 
               (___/  (___/  (___/

*

Jeronimo

• 7363
« Reactie #41513 Gepost op: 1 juli 2018, 06:50:42 »
Tnx. :) Rise of the Tomb Raider kan ik natuurlijk niet spelen met het detailniveau als dit https://www.youtube.com/watch?v=snSbguhHCic (op HD mode zetten). Maar het resultaat is desonanks boven verwachting. Een betere videokaart zal het wellicht nog beter kunnen maken, hoewel ik niet verwacht heel veel beter, de kanttekeningen van J.B.L. in aanmerking genomen.
AVM CD1 Plus Transport + Guido Tent Clock, Exposure 2012S2 DAC, Yamaha CDR-HD1000
Micro Seiki DD-5E + Audio Technica AT33 PTG/II MC, Dual CS-5000 + Denon DL-304 MC
Luxman WL550, Nakamichi 680ZX, Akai GX-635D
Classé CP-500, Classé CA-2100, Graham Slee Reflex C + PSU
Heil AMT Syrinx
Audioquest

« Reactie #41514 Gepost op: 6 juli 2018, 13:07:05 »
Een Gamma bbq.
Blijkt een kopie (Chinees?) te zijn van de Boretti Carbone, alleen bijna de helft goedkoper.
En dat blijkt uit het materiaal: verkeerd voorgeboorde schroefgaten, popnagels die uit scharnieren vallen etc.
De montagetijd bedroeg dan ook ruim 2,5 uur...
Gelukkig doet-ie het verder perfect, dat dan wel weer.

*

Tom!

• 5284
  • Zoek baan als grafisch vormgever in Utrecht e.o.
« Reactie #41515 Gepost op: 6 juli 2018, 13:43:46 »
Ziet er wel goed uit.

Ik wil mijn binnendeuren schilderen dus een tweedehandse vlakschuurmachine van Metabo aangeschaft. Werkt prima voor weinig en als-ie de klus maar overleeft ben ik al erg blij.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

*

morph

• 13966
« Reactie #41516 Gepost op: 6 juli 2018, 14:23:58 »
Een Gamma bbq.
Blijkt een kopie (Chinees?) te zijn van de Boretti Carbone, alleen bijna de helft goedkoper.
En dat blijkt uit het materiaal: verkeerd voorgeboorde schroefgaten, popnagels die uit scharnieren vallen etc.

Heb je dan wel een goed gevoel over de mogelijke materiaalafgifte aan de etenswaren, bij zo'n kwaliteit?

« Reactie #41517 Gepost op: 6 juli 2018, 14:25:37 »
Ziet er wel goed uit.

Ik wil mijn binnendeuren schilderen dus een tweedehandse vlakschuurmachine van Metabo aangeschaft. Werkt prima voor weinig en als-ie de klus maar overleeft ben ik al erg blij.

Uiteindelijk was er ook heel goed op te bakken en braden...
Vooral de verstelbare houtskoolplaat is handig.

Metabo is overigens een prima merk. Gebruik het al jaren (en intensief).

« Reactie #41518 Gepost op: 6 juli 2018, 14:27:14 »
Een Gamma bbq.

Heb je dan wel een goed gevoel over de mogelijke materiaalafgifte aan de etenswaren, bij zo'n kwaliteit?

Nog geen last van gehad, geloof ik.
De afgelopen dagen wel moe en veel geslapen...

Eenmaal gemonteerd ziet het er wel chic uit, by the way

Maar de overeenkomst met het origineel is treffend/stuitend*

* doorhalen wat niet van toepassing is.
« Laatst bewerkt op: 6 juli 2018, 14:31:51 door Jansen! »

*

jpio

• 4425
  • dik tevreden met dunne vliezen
« Reactie #41519 Gepost op: 6 juli 2018, 14:29:33 »
Tja, dat heb je met die zware metalen en giftige coatings in je voer ;D ;)
Pioneer 20 serie, Onkyo-D, HK, Nakamichi, Philips 104, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Alesys monitor.