*

Nicolas

• 18515
  • The more ambitious home installation
Re: Wat hebben we vandaag gedaan?
« Reactie #157035 Gepost op: 14 februari 2019, 17:39:24 »
De eendentrek, als het ware.

1 2 3 4 5 6 7 8

« Reactie #157036 Gepost op: 14 februari 2019, 19:37:16 »
Ik ben net even naar Amersfoort gereden om bij HifiKlubben een nieuwe BlueSound Node2 op te halen. Er is inmiddels een nieuwe versie uit, de 2i dus deze was goed afgeprijsd. Mooi degelijk apparaat.

Ik heb hem ook.
Analoog uit is véél mooier dan digitaal uit (tot aan zeer dure DAC's toe).
Mijn oude streamer had ik via een Dacmagic aangesloten dus ik kan nu gaan vergelijken tussen de twee manieren van aansluiten. Momenteel hangt de Bluesound rechtstreeks aan de versterker en dat klinkt uitstekend.

*

a.b.

• 9706
  • Weest allen vrolijk en blij, hup, hup, hup ook gij
« Reactie #157037 Gepost op: 14 februari 2019, 21:40:24 »
Ik ben net even naar Amersfoort gereden om bij HifiKlubben een nieuwe BlueSound Node2 op te halen. Er is inmiddels een nieuwe versie uit, de 2i dus deze was goed afgeprijsd. Mooi degelijk apparaat.

Ik heb hem ook.
wat is er fout uit aan digitaal uit dan?

Ja?
Stop met geloven en je staat overal voor open.
Never underestimate the power of stupid people in large groups ― George Carlin

*

TANNOY

• 40972
« Reactie #157038 Gepost op: 14 februari 2019, 21:46:32 »
%%##& doe je een bestelling hou je met spanning de track and trace in de gaten,zie je ineens staan: 17;09 afgeleverd

??? ??? ???

WTF! 
ik heb niks, was gewoon thuis, geen bel gehoord, en anders gaan de honden wel als het alarm af..

buren weten van niks...
zucht!!

::)
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves.
On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.

ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets doms zeg!

*

a.b.

• 9706
« Reactie #157039 Gepost op: 14 februari 2019, 21:49:00 »
Had ik laatst ook. Was afgeleverd bij andere buren dan op het briefje vermeld. Die buren kwamen het pakketje gelukkig afleveren.

*

TANNOY

• 40972
« Reactie #157040 Gepost op: 14 februari 2019, 21:53:31 »
Had ik laatst ook. Was afgeleverd bij andere buren dan op het briefje vermeld. Die buren kwamen het pakketje gelukkig afleveren.
ik heb niet eens een briefje!  ???
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves.
On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.

*

a.b.

• 9706
« Reactie #157041 Gepost op: 14 februari 2019, 21:54:43 »
Wat een janboel.

*

TANNOY

• 40972
« Reactie #157042 Gepost op: 14 februari 2019, 21:56:57 »
Wat een janboel.
ja dat vind ik ook!
morgen maar eens bellen met DPD

*

morph

• 14515
« Reactie #157043 Gepost op: 14 februari 2019, 22:27:02 »
%%##& doe je een bestelling hou je met spanning de track and trace in de gaten,zie je ineens staan: 17;09 afgeleverd

??? ??? ???

WTF! 
ik heb niks, was gewoon thuis, geen bel gehoord, en anders gaan de honden wel als het alarm af..

buren weten van niks...
zucht!!

Al bij deze buurvrouw wezen vragen?

*

TANNOY

• 40972
« Reactie #157044 Gepost op: 14 februari 2019, 22:27:45 »

??? ??? ???

WTF! 

buren weten van niks...
zucht!!

Al bij deze buurvrouw wezen vragen?

ik kijk net door het raam, volgens mij is de hond er mee aan het spelen

*

Tom!

• 5483
  • Zoek baan als grafisch vormgever in Utrecht e.o.
« Reactie #157045 Gepost op: 14 februari 2019, 22:44:20 »
DPD, mijn minst favoriete vervoerder... altijd goed voor veel ergernis. Pakjes kwijt, beschadigd, zogenaamd afgeleverd... of de bezorger kan ineens het adres niet vinden (=er is voetbal op tv en hij wil naar huis). Ze zijn gelukkig erg goed te bereiken voor vragen ook. Niet.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

*

TANNOY

• 40972
« Reactie #157046 Gepost op: 14 februari 2019, 22:55:35 »
DPD, mijn minst favoriete vervoerder... altijd goed voor veel ergernis. Pakjes kwijt, beschadigd, zogenaamd afgeleverd... of de bezorger kan ineens het adres niet vinden (=er is voetbal op tv en hij wil naar huis). Ze zijn gelukkig erg goed te bereiken voor vragen ook. Niet.
ja het gaat weer lekker ! ::)

*

Celica TA40

• 26592
  • Este nix pax christe nix
    • Mijn setbeschrijving (altijd achterhaald)
« Reactie #157047 Gepost op: 14 februari 2019, 23:19:29 »
De uitspraak "als je wilt dat iets goed gedaan wordt, moet je het zelf doen" is met zekerheid van toepassing op het erzenden en bezorgen van pakketjes...
Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-265D, GX-230D, GX-210D, 1721W, 1710W, 1710L
Yamaha A-S301, CDX-993/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer F-550RDS, PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-X555ES, PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34
Bekabeling: AudioBS en Ixos

*

Heintje

• 1732
« Reactie #157048 Gepost op: 14 februari 2019, 23:24:50 »

Ik heb hem ook.
wat is er fout uit aan digitaal uit dan?

Ja?

Nou, dat is heel eenvoudig: de DAC in de Node2 is in vergelijking met (heel) veel losse DAC's gewoon een flinke slag beter!
Sterker nog: het ding is héél erg goed.
En dan is het dus jammer als je net als ik begint met het ding digitaal aan te sluiten op (bij toerbeurt) twee externe DAC's in apparaten die een zevenvoud kosten van die hele Node2. En dan na een tijdje (bijna een jaar) toch nog even twee analoge interlinks aansluit "voor de fun", waarna een bak méér lol ontstaat.
En volgende week krijg ik waarschijnlijk de gelegenheid om het verschil tussen de Node2 en de Node2i te beluisteren.

*

TANNOY

• 40972
« Reactie #157049 Gepost op: 14 februari 2019, 23:33:38 »
Citaat
Nou, dat is heel eenvoudig: de DAC in de Node2 is in vergelijking met (heel) veel losse DAC's gewoon een flinke slag beter!
Sterker nog: het ding is héél erg goed.

dan ligt het aan de externe dacs..
maar is de digitale uitgang toch gewoon goed?