*

groovy.

• 10976
  • Looking for fun and feeling groovy.
Re: Wat hebben we vandaag gedaan?
« Reactie #151485 Gepost op: 18 juni 2017, 16:46:24 »
Mooie race,de Nederlandersen een Braziliaan hebben het allemaal goed gedaan.
Pech in de laatste ronde voor de Corvette waardoor hij de overwinning aan Aston Martin moest laten.
Van Eerd raced al 25 jaar liet hij eerder weten,hij sponsort ook Max Verstappen.
Garrard 301 sme 3009. Lenco l78 widebody 12 inch DV.  Lenco 88 sme 3009  Ortofon as212.  Luxman l507s. Elipson 401. Rodec sm200.
Elementen.At12s-Goldring Eroica-At-f5occ. Akai x201d.
Satin 117g.

*

geerd

• 4815
  • scheun ja
« Reactie #151486 Gepost op: 18 juni 2017, 17:21:03 »
frits v eerd heeft 2 lmp 2 wagens wie weet volgend jaar en buiten max sponsort hij nog meer teams en rijders .
scheu premier mk II
Dynavector dv 501, dv karat 17 d3, , ASR mini basis .
 Seac we 308 Sheu glider 1 project tube amp
Micromega Variodac
Denmay m4 monoblokjes
Avance Kingserie 5
Micromega T dac en T drive
Denmay power sub
Denmay interlinks
Taralab luidspreker kabels

*

groovy.

• 10976
  • Looking for fun and feeling groovy.
« Reactie #151487 Gepost op: 18 juni 2017, 17:38:23 »
Goed van hem.
Garrard 301 sme 3009. Lenco l78 widebody 12 inch DV.  Lenco 88 sme 3009  Ortofon as212.  Luxman l507s. Elipson 401. Rodec sm200.
Elementen.At12s-Goldring Eroica-At-f5occ. Akai x201d.
Satin 117g.

*

minplus

• 6516
  • relax, don't do it
« Reactie #151488 Gepost op: 18 juni 2017, 22:10:15 »
Veel gewandeld langs en door imposante gebouwen en veel kunst bekeken, oude en moderne. Het viel me op dat bij die moderne in Tate b.v. een Mondriaan van een miljoen er gewoon hing terwijl gigantische flut zoals een lading zakken met hooi die over de vloer en deels op elkaar gemikt waren met alarm beschermd waren zodat je niet binnen een meter kon komen. Het zag er ongeveer uit zoals het keienveld na de ingang van de oude dierentuin in Emmen maar dan heel lelijk. En dat was heel consequent zo, b.v. ook bij een serie klompen klei die op de vloer lagen of een stel ijzeren strips of een werkelijk foeilelijk kliederwerk dat je voor geen geld aa de muur zou willen hebben.
De decadentie en top of loop ik achter?
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

*

KT88

• 27772
  • The cat's meow
« Reactie #151489 Gepost op: 18 juni 2017, 22:17:55 »
Het zag er ongeveer uit zoals het keienveld na de ingang van de oude dierentuin in Emmen maar dan heel lelijk.

Zoiets als het ajuinenveld van Sir! Theo Techniks dus?
Mensen zijn soms al geschokt door wat ik zég.
Ze zouden eens moeten weten wat ik dénk.....

*

minplus

• 6516
  • relax, don't do it
« Reactie #151490 Gepost op: 19 juni 2017, 09:45:42 »
Hij kan er zo mee het museum in. :)

*

Benco

• 5348
  • Music was my 1st love and it will be my last !
« Reactie #151491 Gepost op: 19 juni 2017, 17:55:48 »
Nog niet veel , maar ik ga nu vertrekken richting Rotterdam Centraal ...
Florence zal daar straks aankom vanuit Schiphol , wegens een trein ongeval is er geen direct treinverkeer naar Antwerpen mogelijk ... wat een miserie weer , maar gelukkig heb ik een autootje

even adres opzoeken en weg...

Nog even uitstellen ,  wegens dat trein gedoe zitten natuurlijk alle wegen ook vast , Ring van Antwerpen  staat gewoon stil zie ik vanuit het raam , geen zin om daar bij te gaan staan nu , hopelijk snel opgelost...
« Laatst bewerkt op: 19 juni 2017, 18:07:46 door Benco »

*

a.b.

• 7814
  • Weest allen vrolijk en blij, hup, hup, hup ook gij
« Reactie #151492 Gepost op: 19 juni 2017, 18:04:46 »
Veel gewandeld langs en door imposante gebouwen en veel kunst bekeken, oude en moderne. Het viel me op dat bij die moderne in Tate b.v. een Mondriaan van een miljoen er gewoon hing terwijl gigantische flut zoals een lading zakken met hooi die over de vloer en deels op elkaar gemikt waren met alarm beschermd waren zodat je niet binnen een meter kon komen. Het zag er ongeveer uit zoals het keienveld na de ingang van de oude dierentuin in Emmen maar dan heel lelijk. En dat was heel consequent zo, b.v. ook bij een serie klompen klei die op de vloer lagen of een stel ijzeren strips of een werkelijk foeilelijk kliederwerk dat je voor geen geld aa de muur zou willen hebben.
De decadentie en top of loop ik achter?

Weekendje Londen gedaan? :)
Never underestimate the power of stupid people in large groups ― George Carlin

*

Dynky

• 512
  • be surprised, time after time
« Reactie #151493 Gepost op: 19 juni 2017, 18:18:35 »
Nog niet veel , maar ik ga nu vertrekken richting Rotterdam Centraal ...
Florence zal daar straks aankom vanuit Schiphol , wegens een trein ongeval is er geen direct treinverkeer naar Antwerpen mogelijk ... wat een miserie weer , maar gelukkig heb ik een autootje

even adres opzoeken en weg...

Nog even uitstellen ,  wegens dat trein gedoe zitten natuurlijk alle wegen ook vast , Ring van Antwerpen  staat gewoon stil zie ik vanuit het raam , geen zin om daar bij te gaan staan nu , hopelijk snel opgelost...
is hier thv Borgerhout idd weer wat gebeurd, maar als je eenmaal de aansluiting met de 313 voorbij bent bolt het weer vlot (zie ik vanuit mijn raam ;D)
Since light travels faster than sound, people usually appear bright...until you hear them speak.

3343 albums (and counting...) + some toys to enjoy them

*

Benco

• 5348
  • Music was my 1st love and it will be my last !
« Reactie #151494 Gepost op: 19 juni 2017, 18:22:03 »
ah , ok,  bedankt , dat kan ik niet zien van hieruit , tot waar ik kan zien staat het stil :D

*

minplus

• 6516
  • relax, don't do it
« Reactie #151495 Gepost op: 19 juni 2017, 18:22:20 »
Jawel. Cadeautje van de kinderen. Die wilden zelf graag een lang weekend in ons huis feest vieren, dus werden wij naar Londen gestuurd., ;D

*

minplus

• 6516
  • relax, don't do it
« Reactie #151496 Gepost op: 19 juni 2017, 18:25:37 »
ah , ok,  bedankt , dat kan ik niet zien van hieruit , tot waar ik kan zien staat het stil :D

Rond Antwerpen is het minstens een maand een puinhoop vanwege weconstructies, las ik vorige week met het advies de stad te mijden omdat je overal op minstens 2uur vertraging kon rekenen...

*

Opa Spylac

• 5589
  • O<erveen
    • Second Life Audio
« Reactie #151497 Gepost op: 19 juni 2017, 18:29:32 »
Wat is daar anders aan dan altijd?
Ik hachel alleen bouten. Tenzij ik diggel.

*

Dynky

• 512
  • be surprised, time after time
« Reactie #151498 Gepost op: 19 juni 2017, 18:33:11 »

Rond Antwerpen is het minstens een maand een puinhoop vanwege weconstructies, las ik vorige week met het advies de stad te mijden omdat je overal op minstens 2uur vertraging kon rekenen...
bwa...'t is nu ff nog iets erger dan anders, maar ook voor die "aangekondigde" werken was het al jaren geen pretje, ik kan me eerlijk gezegd geen doordeweekse dag herinneren wanneer het 's avond eens echt nergens op de Ring stil stond. (ik zie een groot deel vanuit m'n appartement)

da's één vd redenen waarom ik begin dit jaar heb bedankt voor een firmawagen, 'k doe nu (bijna) alles met de fiets en 90% vd tijd ben ik sneller terug thuis  ;)
Since light travels faster than sound, people usually appear bright...until you hear them speak.

3343 albums (and counting...) + some toys to enjoy them

*

jpio

• 3944
  • dik tevreden met dunne vliezen
« Reactie #151499 Gepost op: 19 juni 2017, 19:26:45 »
Laatste week voor me op het werk en dan heel lang vakantie.
Tot oktober ofzo  8)
Pioneer, Onkyo-D, Philips 104, Planars 1.5 QR, Rel T2