*

suffeteun

• 14243
  • niets zo bizar als de werkelijkheid
Darts
« Gepost op: 12 mei 2006, 11:59:56 »
Zoals jullie misschien wel weten ben ik een groot dartsfan.Er is weer een geweldig toernooi gaande in Nijmegen.De nederlanders doen het erg goed en staan met drie in de kwartfinales.Helaas heeft Jelle Klaasen moeten afhaken,maar deed dit wel op een grandiose manier door met 7-6 van Phil Taylor te winnen. :o Is wel weer een ander talent opgestaan nl. Michael van Gerwen die fantastisch darts laat zien op de momenten waar het voor hem echt nodig is.Helaas moet ie vanavond tegen Barney,waardoor we in elk geval een nederlander kwijt zijn.Brengt wel een van de twee in de halve finales ;D.Ik als hagenees ga voor Barney,maar als echte darts liefhebber zou ik het grandioos vinden als van Gerwen zou winnen en dan met het spelletje wat hij de hele week al speelt. :P.Wel een luxe,want Roland Scholten zit er ook nog in en is ook een rashagenees. ;) Mvg.suffeteun

*

tifosi

Re: Darts
« Reactie #1 Gepost op: 12 mei 2006, 12:16:43 »
Geweldige partij van Jelle, wat Barneveld niet lukt, flikt Jelle, ongekend mooi, jammer dat het spelletje voor Jelle afgelopen is, maar dat is het spel, 1 of 2 dagen niet goed in je vel en je wordt verslagen, heel jammer :(

Maar die Gerwen is er idd ook 1 hoor, wat een gemiddelde gooide die gozer, de oude garde kan hun borst nat gaan maken, want die rookies uit Holland, laten je met een mond vol tanden staan, wat een klasse. 8)

mvg tifosi

*

suffeteun

• 14243
« Reactie #2 Gepost op: 12 mei 2006, 13:29:31 »
Moet wel effe zeggen dat Phil Taylor deze week niet echt lekker staat te gooien.Heb al vele wedstrijden van Phil gezien,elke week op Sport1,en is niet de Phil zoals ik hem ken.Weet wel dat Phil niet zo van korte partijen houdt,daar hij altijd even op gang moet komen.Vondt hem wel sportief na afloop,zeker als je weet dat hij een hekel heeft aan verliezen.Hoop wel dat er nog iemand anders hem weet te verslaan.Hopelijk laat "The Wizzard" wat van zijn toverkunsten zien. ;D Mvg.suffeteun

*

tifosi

« Reactie #3 Gepost op: 12 mei 2006, 13:52:47 »
Tja, The wizzard kan leuke dingen laten zien, maar die heeft de laatste tijd ook steeds meer slechte dagen, ach laten we wel wezen, de Phil is een zware kluif voor iedere darter, net als schumacher dat is in de F1.

In de tijd van Bristow, was ook niemand opgewassen tegen die vent, die stond gewoon mega goed te gooien, niet voor niks 5 keer lakeside kampioen geworden, maar ook voor Phil komt er vandaag of morgen een rookie, die met hem het podium aanveegt.

Eric Bristow, had zijn 6e titel zeker kunen behalen, als hij niet zo arrogant was geweest, om te denken dat zijn jonge tegenstander niet zo'n hoge uitgooi zou halen, nee Eric dacht, ik zet hem mooi weg en hij gooit het toch niet in 1 keer uit, dit keer had Eric het mis, zijn tegenstander gooide wel uit, je had Eic zijn kop moeten zien ;D ;)

Ik hoop voor de sport dat Phil van Barneveld of als Gerwen heelver gaat komen, een pak slaag krijgt, dat zet hem weer even terug op zijn voetjes ;)
Want ook Phil heeft die nare arrogante trekjes die Bristow ook had ;)

mvg tifosi

*

Whisper

• 1661
  • Analogue bliss
    • Collectie
« Reactie #4 Gepost op: 12 mei 2006, 13:56:20 »
Mijn vriendin studeert in Nijmegen en toen ze in de bus zat kwamen ze langs een terras waar blijkbaar een bekende darter zat. De buschauffeuse meteen de lokatie doorkleppen aan alle collegas via de radio  :P

Grappig die dart-gekte.
Hitachi: DA-1000 JBL: TLX-5000 Marantz: CD-32 Rotel: RA-03 Sony: CDP-XB720, TC-K700ES, TC-K670, MDS-W1, MDS-JE510, MZ-E10 Technics: SL-1200 MKII, RS-M02 Firestone Audio: Fubar 4 Plus

*

suffeteun

• 14243
« Reactie #5 Gepost op: 12 mei 2006, 14:01:18 »
Precies,Tifosi.Doel jij op de partij van Bristow tegen Keith Deller?Zag gister ook weer iets van arrogantie bij Barney,die hopeloos probeerde een 170 finish te gooien. >:( Vondt dat ie de laatste tijd wat menselijker overkwam,maar gister had hij weer de arrogantie die niet past in deze sport,vooral naar de tegenstander.Simon Whitlock heeft jammer genoeg niet altijd een supervorm,maar als het loopt kan ie zomaar van de grote Phil winnen.Gun het hem wel.Vindt hem toch altijd een rustige,bescheiden en derhalve een sympathieke speler.Mvg.suffeteun

*

tifosi

« Reactie #6 Gepost op: 12 mei 2006, 14:12:57 »
Precies,Tifosi.Doel jij op de partij van Bristow tegen Keith Deller?Zag gister ook weer iets van arrogantie bij Barney,die hopeloos probeerde een 170 finish te gooien. >:( Vondt dat ie de laatste tijd wat menselijker overkwam,maar gister had hij weer de arrogantie die niet past in deze sport,vooral naar de tegenstander.Simon Whitlock heeft jammer genoeg niet altijd een supervorm,maar als het loopt kan ie zomaar van de grote Phil winnen.Gun het hem wel.Vindt hem toch altijd een rustige,bescheiden en derhalve een sympathieke speler.Mvg.suffeteun

Yup Suuffeteun, die bedoel ik, woest was Eric ;D ;D

Arrogantie hoort niet in deze sport, enkele hebben die vervelende trekjes, je krijgt er geen fans van, sterker nog, die arrogantie breekt een keer op, met een flinke nederlaag.

Er zijn een paar geweldige spelers, zoals Adams, The Viking en Darryl Fitton, maar ik keek graag naar Collin Monk en Mason, dit vond ik veruit de meest symphatieke spelers tot nu toe.

*

suffeteun

• 14243
« Reactie #7 Gepost op: 12 mei 2006, 14:22:50 »
Colin Monk was een echte vechter,die daardoor vaak een partij wist te winnen,waarin hij op een haast onoverbrugbare achterstand stond.Chris Mason was een echte perfectionist,die helaas op het slechte pad is beland.Mijn favoriet is Les Wallace,die helaas ook niet meer in beeld is. :'( Mvg.suffeteun

*

tifosi

« Reactie #8 Gepost op: 12 mei 2006, 14:26:46 »
Colin Monk was een echte vechter,die daardoor vaak een partij wist te winnen,waarin hij op een haast onoverbrugbare achterstand stond.Chris Mason was een echte perfectionist,die helaas op het slechte pad is beland.Mijn favoriet is Les Wallace,die helaas ook niet meer in beeld is. :'( Mvg.suffeteun

Les Wallace, is gepakt met drank op achter het stuur, en is daarmee in de lik beland en uit de dartbond gezet ;)

Nee, weet je wie echt gaaf was, Bobby George, die kon het publiek vermaken, wat een feestbeest was dat 8) 8) ;D ;D

*

luxman

• 1118
  • Indy
« Reactie #9 Gepost op: 12 mei 2006, 17:50:30 »
Ja het is een spektakel ,daar in Nijmegen .

Hopelijk heeft Michael vandaag een goede dag te pakken want 2 x heeft hij ondermaats gespeeld , zou grandioos zijn als ie Barney vadaag ook zo een pak slaag kon bezorgen . Hoewel Tony O Shea gisteren ook niet mis was gezien zijn gemiddelde  ,een geweldige topper dit jaar is Wolfie  wat staat die vent te spelen zeg .

Het hele tournooi tot nu toe bekeken zouden in feite Wolfie en Michael  in de finale moeten spelen . Maar ja je ziet een misser kost je de hele wedstrijd of zelfs het hele tournooi .

Waar ik jammer genoeg een beetje beu van wordt ,hoewel ik hem nog steeds symphatiek vind is het gezeur van Co Stompe. Ga me een beetje ergeren aan zijn zelf medelijden ,als hij het weer eens niet haalt .

En waar ik mij helemaal kapot aan erger >:( is de quizzzzzz
zelfs om  24 uur 30 proberen ze je nog gek te maken om te bellen of te smssssen ,om die verekte moeilijke vraag te beantwoorden .

In ieder geval vanavond wordt weer smullen ,denkelijk dat we partijen zullen zien van hoog niveau ,is in ieder geval te hopen .

MVG  Luxman .
Pioneer A 7. amplifier
NAD D3020. Hibryde Digital amp.
Onkyo. DX. 7555  cd player
Pro-ject. Debut Carbon.
Sony PS 2250 .

Fostex FE206 E Fullrange .
Visonik Convection 1
Wharfdale Glendale 3 XP

*

TANNOY

• 39604
« Reactie #10 Gepost op: 12 mei 2006, 18:22:39 »
Citaat
Is wel weer een ander talent opgestaan nl. Michael van Gerwen die fantastisch darts laat zien op de momenten waar het voor hem echt nodig is

geloof al 2 dagen geleden gepost  ;D ;D
ja ik was er snel bij hahahaha

*

suffeteun

• 14243
« Reactie #11 Gepost op: 12 mei 2006, 19:57:48 »
Citaat
Is wel weer een ander talent opgestaan nl. Michael van Gerwen die fantastisch darts laat zien op de momenten waar het voor hem echt nodig is

Jij bent een echte kenner,Tannoy.Had het al na 1 partij gezien zeker. ;) Mvg.suffeteun

*

TANNOY

• 39604
« Reactie #12 Gepost op: 12 mei 2006, 20:11:30 »
Citaat

Jij bent een echte kenner,Tannoy.Had het al na 1 partij gezien zeker. ;) Mvg.suffeteun
;D ;D

ja zag die gozer gooien en dacht zo dan,das een vetntje voor de toekomst!

*

tifosi

« Reactie #13 Gepost op: 12 mei 2006, 20:12:29 »
Tannoy leeft in de toekomst, hij zit hier alleen maar achterhaald nieuws te lezen ;D ;D ;D ;D

*

suffeteun

• 14243
« Reactie #14 Gepost op: 12 mei 2006, 20:19:38 »
Zie dat er vanavond in sets gespeeld wordt.Is denk ik toch in het nadeel van de onervaren van Gerwen.Mvg.suffeteun