Nee. Ben je zo aan die 8000+ posts gekomen?
Een *goede* adviseur zal je geen peperdure kabel "door de strot douwen"!
Dat een winkel iets wil verkopen is overigens een feit.
Ik heb zelf geen ervaring met genoemde apparatuur, maar denk dat er met een andere kabel zeker wel een kwaliteitsverbetering mogelijk zal zijn. Dat hoeft niet per se een dure of dikke kabel te zijn.
Maar laten we aub hier niet een kabeldiscussie beginnen... 
Redelijk mee-eens, echter zijn er maar bizar weinig kabels die een verschil laten horen. Denk aan b v MIT die gevuld zijn met condensatoren,smoorspoelen,weerstanden die knijpen het hoog af letterlijk (is gemeten met scoop) moet je maar net van houden.
Maar denk maar niet dat een goede goedkope kabel, die een mooie teflon mantel bezit en een mooie koperen ader zegmaar. Door een dikke Siltech gold eruit wordt gespeeld.
Kabels hebben maar een functie een geluidssignaal doorgeven, als er verschillen zijn praat je over nuance verschillen. Voor de een is het een dikke 500waard een setje kabels. Ik ben die tijd gelukkig voorbij, ik heb zelfs mijn MIT in de kast gegooid en een mooie simpele LS kabel eraan hangen.
Er zijn genoeg merken die voor schappelijke prijzen mooi interlinks en ls kabels leveren. Dat hoeft echt geen 100rd euris tekosten iig, maar zoals altijd je oren tellen het meest.
Zo ken ik mensen die zweren bij XLR, gebalanceerd draaien. Grappige is vaak de componenten zijn dan geen-eens gebalanceerd opgebouwd. Dus kun je donderop tegen zeggen als ik die amp openschroef. Dat die XLR een aftakking is van de cinch aansluiting
Is toch humor, geen verschil in theorie, maar in de praktijk. Nouja kort houden, ik wilde dat ik van die superoren had

beantwoord dit je vraag