speakers kiezen
« Gepost op: 5 oktober 2006, 18:58:42 »
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken naar leuke audio combinatie voor mijn pc en heb 2dehands al een goedkoop setje kunnen aanschaffen.

Het setje waar ik nu mijn muziek mee beluister bestaat uit:
creative x-fi geluidskaart -> technics su-z450 versterker -> 2 körting speakers van 80 - 120watt.

Persoonlijk vind ik het op zich al lekker klinken alleen heb ik het gevoel dat er wel een wat vollere / diepere bass bij mag.
Daarom ben ik nu op zoek naar een stel nieuwe speakers.

Persoonlijk heb ik al zitten kijken naar tangent / eltax sr-500 en millenium speakers.

Wat raden jullie mij aan ??  :)

*

TANNOY

• 39604
Re: speakers kiezen
« Reactie #1 Gepost op: 5 oktober 2006, 19:01:01 »
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken naar leuke audio combinatie voor mijn pc en heb 2dehands al een goedkoop setje kunnen aanschaffen.

Het setje waar ik nu mijn muziek mee beluister bestaat uit:
creative x-fi geluidskaart -> technics su-z450 versterker -> 2 körting speakers van 80 - 120watt.

Persoonlijk vind ik het op zich al lekker klinken alleen heb ik het gevoel dat er wel een wat vollere / diepere bass bij mag.
Daarom ben ik nu op zoek naar een stel nieuwe speakers.

Persoonlijk heb ik al zitten kijken naar tangent / eltax sr-500 en millenium speakers.

Wat raden jullie mij aan ??  :)

korting speakers zijn altijd leuk! ;D ;D
ik zou het niet weten heb er geen verstand van! :D

« Reactie #2 Gepost op: 5 oktober 2006, 19:07:27 »

Citaat
Citaat

lol weet jij wat körting speakers zijn dan ? ik ken niemand in mijn omgeving die deze speakers kent, laat staan weten hoe ze klinken.
Ze klinken in het midden / bovenin werkelijk fantastisch !

*

TANNOY

• 39604
« Reactie #3 Gepost op: 5 oktober 2006, 19:18:44 »

Citaat
Citaat

lol weet jij wat körting speakers zijn dan ? ik ken niemand in mijn omgeving die deze speakers kent, laat staan weten hoe ze klinken.
Ze klinken in het midden / bovenin werkelijk fantastisch !

ik zou het echt niet weten!
maar ik weet ook niet wat ze kosten,ik denk dat een stel missions 760i het ook niet verkeerd doen!