Re: welke versterker?
« Reactie #15 Gepost op: 29 november 2004, 12:47:43 »
Hallo,
Ik zoek een versterker die mijn Thiels cs2.3 optimaal tot hun recht laten komen.
Wie geeft er advies.

momenteel speel ik met een eenvoudige nad 

Van de Thiel site : http://www.thielaudio.com/THIEL_Web/Pages/faqamprecommend.html

We have used a variety of electronics in our listening sessions. We have been fortunate enough to obtain some of the best for these purposes with products from Ayre Acoustics, Boulder, Classe', conrad-johnson, Krell, Mark Levinson, Pass Labs, Theta, and VTL to name a few. There are also more affordable products that we like from Bryston, McCormack, Sim Audio, and Musical Fidelity, as well as high-end "entry level" models from B&K, NAD, and Rotel. There are also many others that we have not heard that certainly could be included on this list.

Ik zelf vind het huwelijk tussen mijn Thiels en mijn Classé eindversterker
erg bevredigend.

*

muziekfreak

« Reactie #16 Gepost op: 29 november 2004, 18:08:16 »
Check ook de ML die audiopaul erop heeft zitten  ;)

« Reactie #17 Gepost op: 29 november 2004, 22:10:51 »
Hoi Steros.

Een uitgebreide review van m'n set vind je op de site van Audiopaul, onder het kopje een "live beleving bij Henk"

Gr. Henk

Hallo Henk,

Ik heb 't gelezen en  de foto's bekeken en 't ziet er allemaal heel mooi uit.
En waar het uiteindelijk om gaat klinkt 't allemaal erg goed.
bedankt, ik neem het allemaal mee in het maken van m'n  keuze.

ps: goeie cd hé delicate sound of thunder. ;D

gr. steros.

*

kabouter

• **
  • 64
  • it takes more than a bear to make this video cool
« Reactie #18 Gepost op: 8 december 2004, 23:05:41 »
Hallo,
Ik zoek een versterker die mijn Thiels cs2.3 optimaal tot hun recht laten komen.
Wie geeft er advies.

momenteel speel ik met een eenvoudige nad 

Mijn ervaring met de CS2.3 is dat je redelijk zware versterker nodig hebt om deze jongens te laten zingen. Ik heb het in mijn naiviteit geprobeerd met mijn oude musical fidelity B1 (30wps) en daar kwam totaal geen muziek uit (geen bass, geen dynamiek). Met de grotere Musical Fidelity A308 ging het erg fijn, nog beter heb ik de nieuwe CS2.4 gehoord met de Levinson 383, maar da's wel duur spul... Ik zou proberen een 2e hands Levinson te vinden een 331/332of 333 of zo...

succes, kabouter