*

bromzoeker

• 1823
  • Ik luister en pruts in Voorschoten
cdi speler leuk speelgoed?
« Gepost op: 9 november 2006, 12:04:31 »
Is een philips cdi speler leuk speelgoed? Ik kan er eentje krijgen.
Ruud
Zolder HT: nadruk op stereo; FOCAL Chorus 726S zwart(!): Tannoy Eyris DCC;Sony Pascal achter; Marantz SR5008 ; LG 32LK450 ;v.v. B1 bufferamp ; Technics SL-1500 ; GRADO Red ; Philips bdp9500 ; Monoblokken UCD180 ST ; Hypex DS 4.0/Peerless sub ; CD Harman Kardon HD990 ; op reservebank weer tapedecks

*

art

• 8726
Re: cdi speler leuk speelgoed?
« Reactie #1 Gepost op: 9 november 2006, 12:11:56 »
Is een philips cdi speler leuk speelgoed? Ik kan er eentje krijgen.
Ruud

Ik heb er nog één; om Video-CD's af te spelen, die soms niet op de DVD draaien.
Voor de verzameling is het leuk ...... maar voor de rest .  ???

*

bromzoeker

• 1823
« Reactie #2 Gepost op: 9 november 2006, 12:47:49 »
Ze zeggen dat het technisch goeie dingen zijn en cdees lusten ze ook. En ik speel graag.
Ruud
Zolder HT: nadruk op stereo; FOCAL Chorus 726S zwart(!): Tannoy Eyris DCC;Sony Pascal achter; Marantz SR5008 ; LG 32LK450 ;v.v. B1 bufferamp ; Technics SL-1500 ; GRADO Red ; Philips bdp9500 ; Monoblokken UCD180 ST ; Hypex DS 4.0/Peerless sub ; CD Harman Kardon HD990 ; op reservebank weer tapedecks

*

art

• 8726
« Reactie #3 Gepost op: 9 november 2006, 12:56:06 »
Ze zeggen dat het technisch goeie dingen zijn en cdees lusten ze ook. En ik speel graag.
Ruud

Niks mis mee.  ;)
Video spelen ze trouwens alleen met de "video cartridge" d.i. een snelle processor, erin

*

bromzoeker

• 1823
« Reactie #4 Gepost op: 9 november 2006, 13:05:45 »
Ik speel liever met audio zooi dan met spelletjes; zie ook Humax draadje. Uit elkaar halen en zo, uitproberen, leuk.
Ruud

*

morph

• 14415
« Reactie #5 Gepost op: 9 november 2006, 16:17:16 »
Ik heb er ook nog.
Twee cd-i 210's (een match-line en een gewone). De gewone heb ik onlangs erg goedkoop aangeschaft omdat de digital video cartridge van de "match-line" niet meer goed leek. Blijken dus twee heel verschillende cartridge types te zijn...
Heb inmiddels wel een goede cartridge.

Op sommige regenachtige dagen sluit ik 'm wel eens aan en hoewel ik niet zo'n spelletjesfreak ben vind ik 't zo'n dagje wel grappig.
Lemmings
Burn Cycle
Chaos Control
Dragons Lair
Peter Gabriels Explora
zijn er een paar die me nu even te binnen schieten en die wel leuk zijn. Sommige zijn heel erg fraai in beeld en geluid.
Heb er ook nog enkele films voor zoals Akira (andere versie dan de dvd wat geluidspoor betreft) en The Hunt for The Red October (die er in kleurenverlopen soms niet uitziet door de beeldcompressie van toen, maar die een indrukwekkend surround geluid heeft, dit laatste geldt ook voor de film Top Gun).

Vind het wel grappig om te bewaren zolang het werkt.
Cd's afspelen gaat ook prima en de geluidskwaliteit is zelfs vrij goed.