*

Alco

• 1003
    • aboutmymusic
Panasonic DMR EH55 problemen
« Gepost op: 3 februari 2007, 10:14:04 »
Hi guys,

Ik heb gistermiddag een DVD-recorder gekocht.
Heel mooi en handig, maar....zoals reeds verwacht dienen de eerste problemen zich alweer aan.
(nadeel van appaartuur waar gewoon TEveel mee mogelijk is)

Het tuner gedeelte stelt zelf de TV-zenders in. Reuze handig, zou je zeggen. Niet dus....  2 zenders die 't apparaat niet oppikt zijn BBC1 en -2.
En....jawel, laat ik nou net van die zender weleens wat op willen nemen.

Kortom, het apparaat beslist van welke zenders je mag opnemen, en dat zijn niet altijd de zenders die ik wil >:(

Zucht,...waarom kunnen dit soort apparaten niet allemaal op dezelfde manier werken, en met een duidelijke handleing en een AB die niet propvol zit met -tig knopjes en toeters en bellen.

Heeft iemand wellicht ervaring met dit apparaat en weet hoe dit opgelost kan worden ?
(ps. ik ga ook wel met 't probleem terug naar de winkel, maar was benieuwd of hier misschien iemand is die de oplossing voor 't probleem weet)

Groeten van een ietwat gefrustreerde Alco, die z'n oude, simpele en dus makkelijke video-recorder alweer bijna begint te missen... ::)

*

art

• 8726
Re: Panasonic DMR EH55 problemen
« Reactie #1 Gepost op: 3 februari 2007, 11:08:12 »
Op kabel worden vaak "net-aan" frequenties gebruikt.
Gewoon handmatig instellen.

*

Alco

• 1003
    • aboutmymusic
Re: Panasonic DMR EH55 problemen
« Reactie #2 Gepost op: 3 februari 2007, 19:37:44 »
Bedankt voor je reactie Art.

Ik wist eerst niet hoe handmatig de kanalen ingesteld konden worden.
Een vriend is vanmiddag even langs geweest, met als resultaat dat ik 't nu allemaal begrijp en 't probleem opgelost is.
(piece of cake, maarja... je mot 't net ff weten)  8)