Re: Reinigen/schoonmaken van beeldschermen.
« Reactie #15 Gepost op: 3 april 2007, 14:27:17 »
Ik heb van een monteur van OcÚ ooit eens iets gekregen: witte poeder in een strooibusje die je op het glas moet inwrijven. Dat wordt ook spiegelglad en vuilafstotend. Het is -denk ik- speciaal soort talkpoeder of zoiets, maar het werkt. Gebruik het ook niet heel veel, moet ik eerlijk zeggen.

*

Sterremuur

• 12512
  • Tegenwoordig niet meer druk...
    • Sterremuur
« Reactie #16 Gepost op: 3 april 2007, 15:30:03 »
Ik heb van een monteur van OcÚ ooit eens iets gekregen: witte poeder in een strooibusje die je op het glas moet inwrijven. Dat wordt ook spiegelglad en vuilafstotend. Het is -denk ik- speciaal soort talkpoeder of zoiets, maar het werkt. Gebruik het ook niet heel veel, moet ik eerlijk zeggen.
Ik heb dat hier op mijn werk, maar dan vloeibaar, van Xerox. Het is op basis van paraffine. Jij hebt dan een droge vorm, ik hier een vloeibare vorm, fijn verdeeld.
Xerox Document Glass Cleaner.
Tapedecks?? Kijk ook eens op http://www.tapedeckforum.nl

*

kanniks

• 3287
« Reactie #17 Gepost op: 4 april 2007, 16:55:33 »
Theo's huis-tuin-en-keuken methode werkt uitstekend en zal je beeldscherm niet aantasten. Natuurlijk mag de doek alleen maar vochtig zijn, niet nat. Ik doe het ook zo, maar gebruik alleen tot slot geen keukenrol (ook geen keukenpapier trouwens ;D), maar wrijf hem droog met nog 'n microvezeldoekje. Microvezeldoekjes zijn tof! :P

Overigens is het altijd nog het handigste als je je beeldscherm gewoon niet vies maakt. Dan volstaat het om er af en toe eens langs te gaan met zo'n lullige plumeau. Je moet toch wel erg hard niezen wil je je TV volspetteren. Bij een computermonitor lukt dat natuurlijk nog wel. :)

« Reactie #18 Gepost op: 4 april 2007, 17:09:17 »
Je moet toch wel erg hard niezen wil je je TV volspetteren. Bij een computermonitor lukt dat natuurlijk nog wel. :)

Dat ik de monitor volproest met koffie wilt nog wel eens lukken met dit forum :o ;D ;)
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

*

TANNOY

• 39604
« Reactie #19 Gepost op: 4 april 2007, 17:10:21 »
Je moet toch wel erg hard niezen wil je je TV volspetteren. Bij een computermonitor lukt dat natuurlijk nog wel. :)

Dat ik de monitor volproest met koffie wilt nog wel eens lukken met dit forum :o ;D ;)
;D ;D ;D

dit is mijn 4e monitor al!! >:(

waar kan ik mijn bonnetje inleveren?? ;D

*

sloothaas

« Reactie #20 Gepost op: 4 april 2007, 17:30:21 »

als je weer eens door mij in de lach schiet zeker ;D ;D

*

Joske

• 5575
  • growing old is inevetable, growing up is optional.
Open Baffles + Tangband drivers + mini dsp, breedbanders / Quad 303, Woofers / Quad 405, Technicsdeck AU 676 ,Denon DP1700 +ortofon vms30, + Lehmann Black cube SE, quad 66 + scepter + AB, Beogram 4002 + MMC 20EN, Sennheiser HD 580 + Cute amp + voeding, Denon DCD 1550AR Tuner kenwood

Re:Reinigen/schoonmaken van beeldschermen.
« Reactie #24 Gepost op: 2 september 2014, 10:36:58 »
Nog niet zelf geprobeerd, maar ik heb gehoord dat azijn ook goed werkt (mixen met water).